Savējiem izdevīgāk


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Skatītākie jautājumi

Kā samaksāt rēķinu? Līguma termiņš. Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"? Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Kā varu jums uzrakstīt no Mans Tele2?
Vēlies ar mums parunāt?
Tele2 diennakts
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* 1600
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560600
E-pasts tele2@tele2.lv
Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem 80000600
Tele2 klientiem ārpus Latvijas +371 29560600
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Sūtīt īsziņu uz Tele2 mobilo telefonu

 

Sūtīt SMS

Skatīt saņemto MMS

 

Skatīt MMS
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti