Ātrākais mobilais internets Latvijā


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?

Viss ir kārtībā!

2021. gada maijā veicām uzlabojumus Mans Tele2 maksājuma risinājumā. Tagad pašapkalpošanās portālā ar internetbanku var veikt arī avansa maksājumus vai samaksāt rēķinu pa daļām. 

Tāpat arī esam integrējuši Swedbank maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ar kura palīdzību nodrošinām tev iespēju veikt ērtāku rēķina apmaksu. Ņem vērā, ka, lai arī maksājuma forma tiek aizpildīta Swedbank internetbankas vidē, maksājuma uzdevums tiek izpildīts bankā, kurā atrodas konts, no kura maksājums tiek ierosināts. 



Par PSD2 un Swedbank nodrošināto maksājumu ierosināšanas pakalpojuma risinājumu vairāk vari lasīt šeit. 

Tāpēc nesatraucies - droši vari veikt maksājumu Mans Tele2. 

Noderīgi!

Šobrīd Luminor bankas klientiem iespējami traucējumi samaksāt rēķinu ar Smart ID parasto lietotnes līmeni (baltā krāsā mobilā lietotne). Lūdzam izvēlēties citu Luminor internetbankas autorizācijas veidu (kodu kalkulators vai Smart ID QES līmenis) vai citu rēķina apmaksas veidu, piemēram, pārskaitījums no internetbankas. 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti