× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?

Viss ir kārtībā!

2021. gada maijā veicām uzlabojumus Mans Tele2 maksājuma risinājumā. Tagad pašapkalpošanās portālā ar internetbanku var veikt arī avansa maksājumus vai samaksāt rēķinu pa daļām. 

Tāpat arī esam integrējuši Swedbank maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ar kura palīdzību nodrošinām tev iespēju veikt ērtāku rēķina apmaksu. Ņem vērā, ka, lai arī maksājuma forma tiek aizpildīta Swedbank internetbankas vidē, maksājuma uzdevums tiek izpildīts bankā, kurā atrodas konts, no kura maksājums tiek ierosināts. 



Par PSD2 un Swedbank nodrošināto maksājumu ierosināšanas pakalpojuma risinājumu vairāk vari lasīt šeit. 

Tāpēc nesatraucies - droši vari veikt maksājumu Mans Tele2. 

Ņem vērā, ka, veicot rēķina apmaksu Mans Tele2, naudas pārskaitījums tiek saņemts Tele2 Swedbank bankas kontā. Iespējams, tava banka paredz komisijas ieturēšanu naudas pārskaitījumiem uz citām bankām. Ja nevēlies maksāt bankas noteikto komisiju, vari arī par rēķinu samaksāt, veicot maksājumu caur internetbanku uz kādu no citiem Tele2 bankas kontiem. Uzzini vairāk šeit. 

! Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti