× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kas ir zvanu pāradresācija?

Zvanu pāradresācija ir pakalpojums, kas ļauj pāradresēt ienākošos zvanus uz jebkuru citu tevis norādīto telefona numuru, kā publiskajā, tā mobilo telefonu tīklā. Pakalpojums ir automātiski pieejams visiem Tele2 klientiem un nav jāpiesaka. To var izmantot jebkurā brīdī, aktivizējot to savā mobilajā telefonā.

Pāradresācija darbojas tikai uz zvaniem. Īsziņu saņemšanu nevar pāradresēt uz citu numuru.

Pāradresāciju veidi:
  • Beznosacījumu – visu ienākošo izsaukumu pāradresācija;
  • Ja mobilais telefons ir aizņemts – izsaukumi tiks pāradresēti tikai gadījumā, ja tavs telefons būs aizņemts.
  • Ja abonents neatbild uz izsaukumu – izsaukums tiks pāradresēts tikai gadījumā, ja pēc noteikta izsaukumu skaita nav saņemts atbildes signāls.
  • Ja mobilais telefons ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas – pāradresācija notiek, ja mobilais telefons atrodas ārpus pārklājuma zonas vai arī ir izslēgts.
Maksa par pāradresētajiem zvaniem ir saskaņā ar pieslēgto tarifu plānu. Tele2 un Zelta Zivtiņas tīklā (atrodoties Latvijā) – bez maksas.

Pievērs uzmanību pāradresācijas izmantošanai, atrodoties ārzemēs un zvanot uz starptautiskiem numuriem:
  • uzliekot beznosacījuma pāradresāciju uz Tele2 numuru brīdī, kad atrodies ārzemēs, pāradresācija būs maksas;
  • uzliekot beznosacījuma pāradresāciju, kamēr esi Latvijā, un pēc tam dodoties uz ārzemēm, pāradresācija būs bez maksas;
  • uzliekot nosacījuma pāradresāciju ārzemēs, tiks aprēķināta maksa pēc ārvalstu operatora noteiktajiem tarifiem. Jāapmaksā gan zvana saņemšana (kā ienākošais zvans), gan pāradresācijas zvans no ārvalstu tīkla (kā izejošais zvans);
  • pāradresācija uz starptautiskajiem numuriem ir par maksu – 3,44 EUR. To vari pieteikt Tele2 centrā vai zvanot uz Tele2 info (1600).

Cik maksā zvanu pāradresācija?
  • Standarta pāradresācija 0.00 EUR.
  • Pāradresācija telefonu centrālē 3.44 EUR.


Kā pāradresēt zvanus?




Zināšanai
  • Nevar veikt pāradresāciju uz telefonu, kam uzstādīts ienākošo izsaukumu aizliegums.
  • Ja ir aktivizēts visu ienākošo izsaukumu aizliegums, tad nevarēs veikt izsaukumu pāradresāciju.
  • Izsaukumu pāradresāciju nevarēs veikt, ja tā konfliktēs ar izsaukumu aizliegumu. Un otrādi. Lai aktivizētu izvēlēto pakalpojumu tādā gadījumā vispirms būs jāatceļ konfliktējošais pakalpojums.
  • PIN kodu var nomainīt, izmantojot sava mobilā telefona komandkarti vai sastādot **04* vecais PIN* jaunais PIN#.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti