-50% biroja pieslēgumam!


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?

Tiklīdz redzi, ka telefons ir pazudis, rīkojies!
 
  1. Noteikti sazinies ar mums, zvanot uz numuru 1600! Mēs nobloķēsim tavu SIM karti.

    Jaunu SIM karti varēsi saņemt jebkurā Tele2 centrā. Atceries vien paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte), un mēs  tev uzreiz izsniegsim jaunu SIM karti ar to pašu numuru.
    Maksa par jaunu SIM karti ir 5,17 EUR, kuru varēsi apmaksāt uzreiz uz vietas vai kopā ar nākamo rēķinu.

    Ja SIM karti tomēr atradīsi un vēlēsies atbloķēt, varēsi to bez maksas izdarīt jebkurā Tele2 centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu. Ja tev nav iespējas atnākt, jaunu SIM karti vari pasūtīt arī Mans Tele2 sadaļā "Mani pakalpojumi" > "Mainīt SIM karti" un saņemt to caur Latvijas Pastu. SIM kartes saņemšana aizņems 3-5 darba dienas.
     
  2. Varbūt viss vēl nav zaudēts! Ja telefonā biji uzstādījis iespēju sekot sava telefona atrašanās vietai, vari mēģināt apskatīties, kurā vietā tas pēdējo reizi savienojies ar internetu.

    Telefonā šī funkcija ir nosaukta “Find my device / Find my iPhone“. Vairāk uzzini sava telefona lietošanas instrukcijā vai ražotāja mājaslapā (Apple, Samsung). Dažiem telefoniem ir arī iespēja iestatīt tekstu, kas parādās telefona ekrānā, piemēram, kontaktinformāciju telefona atradējam.
     
  3. Ja tomēr nav veicies, telefons ir nozagts vai nav cerību to atrast, Tele2 var bloķēt tā IMEI kodu. Tas nozīmē, ka tavu telefonu neviens cits nevarēs izmantot, un  tikai pats varēsi  to atbloķēt, uzrādot telefona pirkšanas dokumentus (čeks, līgums).

    Telefonu pēc tava lūguma varam bloķēt arī tad, ja tas nav iegādāts pie mums. Lai bloķētu telefona IMEI kodu, tev jādodas uz kādu no Tele2 centriem , līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte) un telefona pirkšanas dokumentus (čeks, līgums), kur norādīts ierīces IMEI kods. Ja tev nav iespēja uzrādīt telefona pirkšanas dokumentus, ierīci bloķēt mēs nevarēsim. Šādā situācijā iesakām rakstīt iesniegumu Valsts Policijā.

    Telefona bloķēšana notiek 24 stundu laikā no brīža, kad Tele2 saņem tavu pieteikumu ierīces IMEI koda bloķēšanai. Tādēļ, ja vēlies ierobežot savas ierīces darbību, iesakām to pieteikt pēc iespējas drīzāk.

    Ja pēc bloķēšanas tomēr atradīsi ierīci, atbloķēt to varēsi jebkurā Tele2 centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un ierīces pirkuma dokumentus (čeks, līgums). Telefons tiks atbloķēts 24 stundu laikā.

    Pārbaudīt, vai ierīces IMEI kods ir bloķēts vai nē, vari šeit.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti