Vēl neesi Tele2 klients?


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu ārzemēs.

Nepatīkami gan! Pamēģināsim to iespējami ātrāk atrisināt:
  1. Vispirms pārliecinies, ka tavs tarifu plāns darbojas arī ārzemēs.
    Izvēlies kādu no tarifiem, kuri darbosies arī ārzemēs.
  2. Pārbaudi, vai telefona displejā redzami stabiņi vai cits indikators, kas norāda pārklājumu;
  3. Ja telefonā nav zona vai rādās paziņojums, ka pieejami tikai ārkārtas zvani, pamēģini šādi – telefona iestatījumos atrodi operatoru izvēli, noņem automātisko izvēli un pieslēdzies pie kāda no vietējiem (ārzemju) operatoriem. Šo vari pamēģināt ar vairākiem operatoriem. Vēl var pamēģināt mainīt tīkla veidu uz 3G vai 2G, un tad atkārtot ar dažādiem operatoriem;
  4. Pārliecinies, vai telefona iestatījumos ir atļauta pakalpojumu (zvani, SMS, internets) izmantošana viesabonēšanā (Roaming);
  5. Pārliecinies, vai Tev nav iekavējusies rēķina apmaksa, kā rezultātā varētu būt ierobežoti pakalpojumi. To vari izdarīt Mans Tele2, kā arī pārskatot īsziņas, jo mēs vienmēr sūtām arī SMS atgādinājumus;
  6. Pārbaudi, vai telefonā neesi no mums saņēmis īsziņu par to, ka ir pārsniegts kredītlimits;
  7. Pēc noklusējuma visiem klientiem pieslēdzam Starptautisko pieslēgumu, taču mēdz būt gadījumi, kad ir Vietējais pieslēgums. Pārbaudīt, kā arī aktivizēt Starptautisko pieslēgumu vari pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 vai sazinoties ar mums;
  8. Ja tomēr neizdodas, vari pamēģināt ielikt SIM karti citā telefonā un paskatīties, vai tur tā darbojas. Iespējams, ka problēma ir SIM kartē vai pat pašā telefonā.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti