Skatītākie jautājumi
Kā pārbaudīt savas ierīces remonta statusu?
Pārbaudīt ierīces remonta statusu vari mūsu
mājaslapā.
Ja ierīci nodevi caur Tele2 centru, tad uz tevis norādīto kontakttālruni saņemsi arī īsziņas ar informāciju par remonta statusu.
Ja televizoru nodevi pie ražotāja sertificēta servisa centra, tad informāciju par to, kā noskaidrot remonta statusu, tev precizēs servisa centra speciālists, ar kuru sazinājies, lai pieteiktu ierīces nodošanu remontam.
Cik ātri parasti viss notiek?
Ierīces remonta ilgums ir atkarīgs no remonta sarežģītības, detaļu pieejamības un citiem faktoriem.
Parasti remonts aizņem sākot no 8 darba dienām.
Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?
Mums žēl, ka esi izdarījis šādu izvēli. Noteikti vēlamies uzzināt iemeslu, kādēļ vēlies atteikties no mūsu pakalpojumiem. Ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums un pastāstīsi sīkāk.
Pieslēguma numuru (gan
balss numuru ar tarifu plānu, gan mājas internetu) vari atslēgt:
-
Rakstot uz e-pastu tele2@tele2.lv. Obligāti
norādi numuru, kuru vēlies atslēgt,
informāciju par sevi (vārds, uzvārds, klienta numurs) un
līguma paroli.
-
Zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni. Noteikti pārliecinies, ka zini sava numura
līguma paroli.
-
Tele2 centrā. Uzzini Tele2 centru adreses un darba laikus
šeit. Neaizmirsti paņemt līdzi
personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte).
SVARĪGI ZINĀT! Ja atslēgsi numuru, atjaunot to vairs nebūs iespējams. Ja zini, ka kādu laiku numuru neizmantosi, bet vēlies pēc tam to atkal lietot, iesakām pieslēgt atbilstošu tarifu plānu numura saglabāšanai. Uzzini vairāk
šeit.
Vēl ņem vērā, ka
numura atslēgums un
pāreja pie cita operatora ir
dažādi procesi. Numuru savās sistēmās varam atslēgt, kad tu ar mums sazinies un apstiprini tā atslēgumu. Ja vēlies ar savu numuru pāriet pie cita operatora, nepieciešams sazināties ar konkrēto operatoru un noslēgt pārejas līgumu. Šajā gadījumā, pirms slēgt pārējas līgumu, aicinām ar mums sazināties. Mēs noteikti varam vienoties par mūsu turpmāko sadarbību un atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Kā samaksāt pēdējo rēķinu, uzzini
šeit. Numuru var atslēgt jebkurā mēneša dienā. Abonēšanas maksa par tarifu plānu būs aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad numurs bija aktīvs.
Nopirku telefonu, bet tomēr tas nepatīk. Vai varu samainīt?
Tu droši vari izmantot atteikums tiesības, ja telefonu iegādājies attālināti mūsu interneta veikalā. 14 dienu laikā, kopš telefons ir pie tevis, vari to atgriezt jebkurā
Tele2 centrā. Vairāk par atteikuma tiesībām un Tele2 interneta veikala noteikumiem vari uzzināt
šeit.
Ja telefonu iegādājies klātienē Tele2 centrā, atteikuma tiesības izmantot nevar, jo tev bija iespēja ierīci apskatīt uz vietas. Nopērkot preci klātienē, tu apstiprini, ka esi iepazinies ar informāciju par preci.
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Ja zvani/ īsziņas no kāda abonenta ir kļuvuši nevēlami, iesakām ievietot šo numuru sava telefona melnajā sarakstā – liegt numuram iespēju ar tevi sazināties. Melnais saraksts (
Blacklist, zvanu filtrēšana, noraidīto saraksts) ir telefona funkcija numuru bloķēšanai.
Kā tas strādā?
- Melno sarakstu parasti var atrast telefona zvanu iestatījumos un pie kontaktiem. Tas parasti pieejams gan vecākiem, gan arī jaunākajiem telefonu modeļiem. Atkarībā no telefona un iestatījumiem, melnais saraksts var darboties arī uz īsziņām.
- Jaunākos telefonos melnajam sarakstam ir plašas funkcijas un tas var darboties ne tikai uz vienu numuru, bet vairākiem; ar to ir iespējams grupēt kontaktus, no kuriem nesaņem zvanus.
- Ja šī iespēja ir aktivizēta, zvanot uz tavu numuru nevēlamā kontakta zvani uzreiz tiek pārtraukti un zvanītājam atskan signāls, ka numurs ir aizņemts. Melno sarakstu nevar uzstādīt tā, ka atskan cita veida paziņojumi vai notiek pāradresācija – numurs vienmēr uzrādīsies aizņemts.
- Telefonā, kurā ir uzstādīts melnais saraksts, saņemtie zvani var uzrādīties kā neatbildēti vai neuzrādīties nemaz.
- Melno sarakstu ir viegli pārbaudīt, SIM karti ievietojot citā telefonā. Tā kā tā ir telefona funkcija, citā telefonā tas vairs nedarbosies.
Nesaprotu, kur varu redzēt savus rēķinus.
Lūk, tepat vien būs. Jaunāko rēķinu PDF formātā vari apskatīt uzreiz, atverot savu
Mans Tele2 kontu, sadaļā Pārskats.
Rēķinus par pēdējiem 12 mēnešiem vari redzēt sadaļā Rēķini.
Rēķinu sagatavojam mēneša pirmajos datumos, taču PDF versija ir gatava pēc 6.-7. datuma.
Līdz tam
Mans Tele2 kontā nevarēsi atvērt pēdējo rēķinu (būs pieejama tikai rēķina summa) un parādīsies paziņojums par to, ka "PDF dokuments šobrīd nav pieejams. Lūdzu pārbaudi vēlāk!"
Ja tavā
Mans Tele2 kontā patiešā iztrūkst sadaļa "Rēķini", nekavējoties ziņo mums, zvanot, vai rakstot ziņu
Mans Tele2 sadaļā Pastkastīte, lai varam to izlabot! Sistēma mēdz niķoties, taču visu var izlabot.