× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Ko darīt, ja esmu pilnībā izmantojis savu pakalpojumu kredītlimitu?

Ja būsi pilnībā izmantojis savu pakalpojumu kredītlimitu, piemēram, 100 EUR, visiem taviem numuriem var tikt ierobežoti pakalpojumi. Ja tas jau ir noticis, lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt izmantotos pakalpojumus vismaz 20% no noteiktā pakalpojumu kredītlimita.
 
PIEMĒRS: Tavs kredītlimits ir 100 EUR. Parasti tavs rēķins par visiem numuriem ir 60 EUR. Mēneša pirmajā datumā tu saņem īsziņu, tavs pakalpojumu kredītlimits ir pilnībā izmantots. Šobrīd tev nav apmaksāts rēķins 60 EUR apmērā, kuru saņēmi pagājušajā mēnesī.
 
SKAIDROJUMS: Šobrīd tava klienta numura kopējā bilance ir 120 EUR (kavētais rēķins un jaunais rēķins 60 EUR), kas pārsniedz tavu kredītlimitu 100 EUR. Tele2 norēķinu sistēmās rēķins tiek izgatavots katra mēneša pirmajā datumā, izsūtīts 6. – 7. datumā un samaksas termiņš ir 19. datums.
 
RISINĀJUMS: Lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt izmantotos pakalpojumus 20% apmēra no noteiktā kredītlimita, kas šajā piemērā ir:
 
20 EUR (jo izmantoti 20 EUR virs pakalpojumu kredītlimita) + 20 EUR (20% no pakalpojumu kredītlimita) = 40 EUR.
 
Tātad, lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams veikt maksājumu par vismaz 40 EUR. Šajā gadījumā, vari apmaksāt kavēto rēķinu 60 EUR un pakalpojumu darbība būs atjaunota, tiklīdz mēs saņemsim maksājumu.
 
Ja gadījumā šobrīd tev nav iespējas veikt maksājumu, pēc tava pieprasījuma mēs varam izskatīt iespēju palielināt pakalpojumu kredītlimitu. Lai pieteiktu pakalpojumu kredītlimita palielināšanu, sazinies ar mums, rakstot ziņu Mans Tele2, sadāļā "Pastkastīte" vai zvanot uz Tele2 Biznesa līniju +371 28444777.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti