Skatītākie jautājumi
Vairāk par Tele2 eSIM pakalpojumu
Ja jau esi Tele2 klients, lai mainītu savu esošo SIM karti uz eSIM karti - sazinies ar mums, rakstot ziņu no
Mans Tele2 vai sūtot e-pastu uz tele2@tele2.lv
Lai pasūtītu jaunu numuru ar eSIM karti, skaties
šeit.
Jau vēlies pasūtīt eSIM savam viedpulkstenim, skaties
šeit.
Pievienojām arī ērtas instrukcijas, kā uzstādīt un sākt lietot eSIM pakalpojumu:
1)
Viedpulkstenī;
2)
Viedtālrunī (iOS);
3)
Viedtālrunī (Android).
Svarīgi ņem vērā - ja gribi lietot eSIM kapalpojumu ar savu Apple Watch, tad vēl būs nedaudz jāpaciešas, jo šobrīd šī iespēja pagaidām nav pieejama. Nedaudz pacietības!
Kā pārbaudīt savas ierīces remonta statusu?
Pārbaudīt ierīces remonta statusu vari mūsu
mājaslapā.
Ja ierīci nodevi caur Tele2 centru, tad uz tevis norādīto kontakttālruni saņemsi arī īsziņas ar informāciju par remonta statusu.
Ja televizoru nodevi pie ražotāja sertificēta servisa centra, tad informāciju par to, kā noskaidrot remonta statusu, tev precizēs servisa centra speciālists, ar kuru sazinājies, lai pieteiktu ierīces nodošanu remontam.
Cik ātri parasti viss notiek?
Ierīces remonta ilgums ir atkarīgs no remonta sarežģītības, detaļu pieejamības un citiem faktoriem.
Parasti remonts aizņem sākot no 8 darba dienām.
Nopirku telefonu, bet tomēr tas nepatīk. Vai varu samainīt?
Tu droši vari izmantot atteikums tiesības, ja telefonu iegādājies attālināti mūsu interneta veikalā. 14 dienu laikā, kopš telefons ir pie tevis, vari to atgriezt jebkurā
Tele2 centrā. Vairāk par atteikuma tiesībām un Tele2 interneta veikala noteikumiem vari uzzināt
šeit.
Ja telefonu iegādājies klātienē Tele2 centrā, atteikuma tiesības izmantot nevar, jo tev bija iespēja ierīci apskatīt uz vietas. Nopērkot preci klātienē, tu apstiprini, ka esi iepazinies ar informāciju par preci.
Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?
Mums žēl, ka esi izdarījis šādu izvēli. Noteikti vēlamies uzzināt iemeslu, kādēļ vēlies atteikties no mūsu pakalpojumiem. Ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums, rakstot ziņu
Mans Tele2, sadaļā
"Pastkastīte" vai zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni
1600 / 29560600, un pastāstīsi sīkāk.
Pieslēguma numuru (gan
balss numuru ar tarifu plānu, gan mājas internetu) vari atslēgt:
-
Mans Tele2. Uzraksti mums ziņu sadaļā
"Pastkastīte",
norādot numuru, kuru vēlies atslēgt. Ņem vērā, ja tev pie Tele2 vairs nebūs neviens aktīvs numurs, Mans Tele2 tev vairs nebūs pieejams. Pēc pieteikuma saņemšanas
mēs ar tevi vēl sazināsimies, ja mums būs nepieciešams apstiprinājums numura atslēgšanai vai kāda papildu informācija.
-
Rakstot uz e-pastu tele2@tele2.lv. Obligāti
norādi numuru, kuru vēlies atslēgt,
informāciju par sevi (vārds, uzvārds, klienta numurs) un
līguma paroli.
-
Zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni 1600 / 29560600. Noteikti pārliecinies, ka zini sava numura
līguma paroli.
-
Tele2 centrā. Uzzini Tele2 centru adreses un darba laikus
šeit. Neaizmirsti paņemt līdzi
personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte).
SVARĪGI ZINĀT! Ja atslēgsi numuru, atjaunot to vairs nebūs iespējams. Ja zini, ka kādu laiku numuru neizmantosi, bet vēlies pēc tam to atkal lietot, iesakām pieslēgt atbilstošu tarifu plānu numura saglabāšanai. Uzzini vairāk
šeit.
Vēl ņem vērā, ka
numura atslēgums un
pāreja pie cita operatora ir
dažādi procesi. Numuru savās sistēmās varam atslēgt, kad tu ar mums sazinies un apstiprini tā atslēgumu. Ja vēlies ar savu numuru pāriet pie cita operatora, nepieciešams sazināties ar konkrēto operatoru un noslēgt pārejas līgumu. Šajā gadījumā, pirms slēgt pārējas līgumu, aicinām ar mums sazināties. Mēs noteikti varam vienoties par mūsu turpmāko sadarbību un atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Kā samaksāt pēdējo rēķinu, uzzini
šeit. Numuru var atslēgt jebkurā mēneša dienā. Abonēšanas maksa par tarifu plānu būs aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad numurs bija aktīvs.
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Ja zvani/ īsziņas no kāda abonenta ir kļuvuši nevēlami, iesakām ievietot šo numuru sava telefona melnajā sarakstā – liegt numuram iespēju ar tevi sazināties. Melnais saraksts (
Blacklist, zvanu filtrēšana, noraidīto saraksts) ir telefona funkcija numuru bloķēšanai.
Kā tas strādā?
- Melno sarakstu parasti var atrast telefona zvanu iestatījumos un pie kontaktiem. Tas parasti pieejams gan vecākiem, gan arī jaunākajiem telefonu modeļiem. Atkarībā no telefona un iestatījumiem, melnais saraksts var darboties arī uz īsziņām.
- Jaunākos telefonos melnajam sarakstam ir plašas funkcijas un tas var darboties ne tikai uz vienu numuru, bet vairākiem; ar to ir iespējams grupēt kontaktus, no kuriem nesaņem zvanus.
- Ja šī iespēja ir aktivizēta, zvanot uz tavu numuru nevēlamā kontakta zvani uzreiz tiek pārtraukti un zvanītājam atskan signāls, ka numurs ir aizņemts. Melno sarakstu nevar uzstādīt tā, ka atskan cita veida paziņojumi vai notiek pāradresācija – numurs vienmēr uzrādīsies aizņemts.
- Telefonā, kurā ir uzstādīts melnais saraksts, saņemtie zvani var uzrādīties kā neatbildēti vai neuzrādīties nemaz.
- Melno sarakstu ir viegli pārbaudīt, SIM karti ievietojot citā telefonā. Tā kā tā ir telefona funkcija, citā telefonā tas vairs nedarbosies.