Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?

Mums žēl, ka esi izdarījis šādu izvēli. Noteikti vēlamies uzzināt iemeslu, kādēļ vēlies atteikties no mūsu pakalpojumiem. Ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums, rakstot ziņu Mans Tele2, sadaļā "Pastkastīte" vai zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni 1600 / 29560600, un pastāstīsi sīkāk. 

Pieslēguma numuru (gan balss numuru ar tarifu plānu, gan mājas internetu) vari atslēgt:

- Mans Tele2. Uzraksti mums ziņu sadaļā "Pastkastīte", norādot numuru, kuru vēlies atslēgt. Ņem vērā, ja tev pie Tele2 vairs nebūs neviens aktīvs numurs, Mans Tele2 tev vairs nebūs pieejams. Pēc pieteikuma saņemšanas mēs ar tevi vēl sazināsimies, ja mums būs nepieciešams apstiprinājums numura atslēgšanai vai kāda papildu informācija.

- Rakstot uz e-pastu tele2@tele2.lv. Obligāti norādi numuru, kuru vēlies atslēgt, informāciju par sevi (vārds, uzvārds, klienta numurs) un līguma paroli. 

- Zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni 1600 / 29560600. Noteikti pārliecinies, ka zini sava numura līguma paroli.

- Tele2 centrā. Uzzini Tele2 centru adreses un darba laikus šeit. Neaizmirsti paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte). 

SVARĪGI ZINĀT! Ja atslēgsi numuru, atjaunot to vairs nebūs iespējams. Ja zini, ka kādu laiku numuru neizmantosi, bet vēlies pēc tam to atkal lietot, iesakām pieslēgt atbilstošu tarifu plānu numura saglabāšanai. Uzzini vairāk šeit. 

Vēl ņem vērā, ka numura atslēgums un pāreja pie cita operatora ir dažādi procesi. Numuru savās sistēmās varam atslēgt, kad tu ar mums sazinies un apstiprini tā atslēgumu. Ja vēlies ar savu numuru pāriet pie cita operatora, nepieciešams sazināties ar konkrēto operatoru un noslēgt pārejas līgumu. Šajā gadījumā, pirms slēgt pārējas līgumu, aicinām ar mums sazināties. Mēs noteikti varam vienoties par mūsu turpmāko sadarbību un atrast tieši tev piemērotāko risinājumu. 

Kā samaksāt pēdējo rēķinu, uzzini šeit. Numuru var atslēgt jebkurā mēneša dienā. Abonēšanas maksa par tarifu plānu būs aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad numurs bija aktīvs.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti