Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu ārzemēs.
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz ārzemēm. Esmu Latvijā.
Mani nevar sazvanīt. Esmu ārzemēs.
Mani nevar sazvanīt. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz vienu konkrētu numuru.
Atnāca SMS, ka ir pārsniegts kredītlimits/sasniegti 80% no kredītlimita. Kas tas ir?
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Telefonā slikta zona – rādās tikai viens vai divi stabiņi.
Pārnācu pie Tele2 no cita operatora, saņēmu jaunu SIM karti, bet tā nedarbojas.
Telefons uzrāda, ka nav ievietota SIM karte, bet esmu to ielicis.
SIM karte ir bojāta.
Vairs nestrādā papildu SIM karte planšetei.
Nedarbojas Mans Tele2, lapu never vaļā/neatrod.
Nevaru ieiet Mans Tele2 ar savu numuru.
Mans Tele2 nevaru apskatīt savus rēķinus.
Neizdodas veikt pirkumu interneta veikalā – rādās, ka pirkumu grozs ir tukšs.
Veicot pirkumu interneta veikalā, nesanāk ievadīt savu piegādes adresi.
Nevaru iegādāties maksas pakalpojumus (pirkumi Google Play un App Store, zvani uz maksas numuriem u.c.).
Cik izmaksā Tasker pakalpojums?
Kā interneta pārlūkam iztīrīt kešatmiņu?
Kā pieslēgt Tasker?
Kā saņemt konsultāciju par Tasker?
Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |