Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Viss bija kārtībā, bet pēkšņi nedarbojas rūteris.

Cik nepatīkami! Pamēģini šādi:
  1. vispirms restartē rūteri, ieslēdzot un izslēdzot, kā jau parasti;
  2. pārbaudi, vai uz rūtera spīd pārklājuma indikators / stabiņi!
Pārklājuma indikatori ir atrodami:
a) uz rūtera: 

b) rūtera vadības programmā:

c) uz Mi-Fi rūtera ekrāna (pārnēsājamais rūteris izbraukumiem):

Ja ir redzami pārklājuma stabiņi, tad tava ierīce ir reģistrējusies tīklā.
 
Arī tad, ja uz Wi-Fi rūtera MODE indikators deg zaļā, zilā vai lillā krāsā, pārklājums ir. 

MODE indikators nedeg – iespējams, rūteris nav ieslēgts vai pieslēgts pie strāvas. 

MODE indikators deg sarkanā krāsā ­– SIM nevar reģistrēties tīklā/nav tīkla pārklājums. Tādā gadījumā:
 
  1. Pārliecinies, ka ierīce ir pievienota rūtera Wi-Fi tīklam;
  2. Mēdz būt gadījumi, kad var pamēģināt izņemt SIM karti no rūtera un ievietot to no jauna - iespējams, kaut kas ir "uzkāries";
  3. Tas negadās bieži, taču mēdz būt gadījumi, kad tev tuvumā esošajai bāzes stacijai ir notikusi avārija vai konstatēti traucējumi. Sazinies ar mums rakstiski vai atnākot uz Tele2 centru, pārbaudīsim!
  4. Ja ir aizdomas, ka problēma ir pašam rūterim, iesakām ar to doties uz jebkuru Tele2 centru, lai darbinieks paskatās sīkāk.
Vari arī sazināties, rakstot vēstuli no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti