× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?

Lai nedomātu par izmaksām un justos drošāk, piedāvājam kontrolēt savas izmaksas par mobilajiem pakalpojumiem. Ikvienam savam numuram (balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēgumam) vari noteikt ikmēneša limitu izmaksām virs abonēšanas maksas. Tiklīdz sasniegsi 70 % no sava noteiktā limita, atsūtīsim tev informatīvu īsziņu.
Sasniedzot 100 % no noteiktā limita, varam piedāvāt tev izvēlēties vienu no iespējām:
  • saņemt brīdinājuma īsziņu (par 100 % limita sasniegšanu),
  • atslēgt izejošos pakalpojumus līdz nākamā mēneša pirmajam datumam.

Kontrolēt savas izmaksas vari ar vienu no šīm iespējām.
 
  1. Saņemt brīdinājuma īsziņu.
  • Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
  • Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
  • Sasniedzot 70% un 100% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
  • Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
  • Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.

       2. Atslēgt izejošos pakalpojumus.
  • Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
  • Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
  • Sasniedzot 70% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
  • Sasniedzot 100% ierobežosim (atslēgsim) izejošo pakalpojumu lietošanu un atjaunosim tos nākamā mēneša pirmajā datumā.
  • Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
  • Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari  mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Pievērs uzmanību, ka abus variantus vienlaicīgi pieslēgt nav iespējams. Pakalpojuma pieslēgšana un izmantošana ir bez maksas.

Kādas izmaksas es varēšu kontrolēt?

     
Pakalpojums ļauj kontrolēt visas izmaksas par pakalpojumiem, kas netiek iekļauti tarifu plāna vai datu plāna ikmēneša abonēšanas maksā:
  • zvanus, īsziņas, interneta apjomu, atrodoties ārzemēs,
  • paaugstinātas maksas pakalpojumus,
  • zvanus uz mazāk populāriem tīkliem Latvijā,
  • zvanus, īsziņas, interneta apjomu pēc iekļautā apjoma izlietošanas.
  • Būtiski! Izmantojot pakalpojumu, jāņem vērā, ka, piemēram, lietojot internetu, izmaksas tiek aprēķinātas pēc vesela datu soļa pabeigšanas. Piemēram, viens youtube.com video ir vesels datu solis, tāpēc ir iespējami gadījumi, ka brīdinājuma īsziņa tiek saņemta pēc 70% vai 100% limita sasniegšanas.
Cik lielu limitu ir iespējams noteikt?

Ikmēneša limitu iespējams noteikt no 5,00 līdz 100,00 EUR.

Vai ir iespējams mainīt limitu?

Jā, izmaksu kontroles limita apmēru vari mainīt pat vairākas reizes mēnesī mans.tele2.lv  sadaļā “Patēriņš”.

Kā pieslēgt pakalpojumus?

Izmaksu kontroles pakalpojums ir bezmaksas (gan pieslēgšana, gan izmantošana). Tas pieejams gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Ar to iespējams kontrolēt balss tarifu plāna un arī mājas interneta pieslēguma izmaksas.Pakalpojumu ērti vari pieslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Abus pakalpojumus – brīdinājuma īsziņu un pakalpojumu atslēgšanu - vienlaicīgi vienam numuram pieslēgt nav iespējams.

Kā atjaunot izejošus pakalpojumus?

Ja izejošie pakalpojumi atslēgti tevis noteiktā limita dēļ, pakalpojumi tiks atjaunoti šādos gadījumos:
  • sākot ar jaunu mēnesi (1. datumā),
  • palielinot limitu mans.tele2.lv (1 stundas laikā),
  • atslēdzot pakalpojumu mans.tele2.lv (1 stundas laikā).
Izmaksu kontroles limita apmēru vari mainīt pat vairākas reizes mēnesī.

Kā atslēgt pakalpojumu?

Pakalpojumu var atslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti