Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Kāds ir mans tarifu plāns?
Kā es varu nomainīt tarifu plānu?
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem?
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Vai, atrodoties ārzemēs, tarifu plānā iekļauto datu apjomu varu izmantot vienā dienā?
Vai ir interneta limits ārzemēs ārpus ES/EEZ?
Vai man būs pieejami pakalpojumi?
Vai man būs jāmaksā par pakalpojumiem, ja došos uz ārzemēm?
Kas jādara, lai man būtu pieejams internets valstīs, kas nav iekļautas EEZ?
Ar ko man rēķināties, ja došos ceļojumā uz valsti, kas nav iekļauta EEZ?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kā pieslēgt datu pakas izmantošanai ārzemēs?
Kas ir vietējais pieslēgums?
Kā zvanīt no ārvalstīm uz Latviju?
Kā tiek aprēķināta maksa par zvaniem, ja būšu ārzemēs?
Svarīgākais par pakalpojumu izmantošanu EEZ valstīs
Kuras Eiropas valstis ir iekļautas EEZ?
Cik maksā zvani uz ārzemēm?
Kā rakstīt numuru, lai zvanītu/sūtītu īsziņu uz ārzemēm?
Kādi ir valstu starptautiskie kodi?
Vai ir jāmaksā par zvanu uz ārvalstīm, ja neviens neatbild vai atbild automātiskais atbildētājs?
Ja es zvanīšu uz ārzemēm, vai otram cilvēkam par to būs jāmaksā?
Vai man būs jāmaksā, ja es saņemšu zvanu no ārzemēm?
Vai ir zvanu pakas, kas paredzētas zvaniem uz valstīm, kas nav iekļautas EEZ?
Cik maksā īsziņas uz ārzemēm?
Vai varu saņemt brīdinājumu, ja zvans tiek veikts uz starptautisku numuru?
Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |