Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Kāds ir mans tarifu plāns?
Kā es varu nomainīt tarifu plānu?
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem?
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Vai, atrodoties ārzemēs, tarifu plānā iekļauto datu apjomu varu izmantot vienā dienā?
Vai man būs pieejami pakalpojumi?
Vai man būs jāmaksā par pakalpojumiem, ja došos uz ārzemēm?
Mans galamērķis ir sala. Vai man tur būs pieejami pakalpojumi un cik tas izmaksās?
Kas jādara, lai man būtu pieejams internets valstīs, kas nav iekļautas EEZ?
Ar ko man rēķināties, ja došos ceļojumā uz valsti, kas nav iekļauta EEZ?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kā pieslēgt datu pakas izmantošanai ārzemēs?
Kas ir vietējais pieslēgums?
Kā zvanīt no ārvalstīm uz Latviju?
Kā tiek aprēķināta maksa par zvaniem, ja būšu ārzemēs?
Svarīgākais par pakalpojumu izmantošanu EEZ valstīs
Kādas izmaiņas tiek veiktas viesabonēšanas tarifikācijā no 01.11.2019.?
Kuras Eiropas valstis ir iekļautas EEZ?
Vai ir interneta limits ārzemēs ārpus ES/EEZ?
Cik maksā zvani uz ārzemēm?
Kā rakstīt numuru, lai zvanītu/sūtītu īsziņu uz ārzemēm?
Kādi ir valstu starptautiskie kodi?
Vai ir jāmaksā par zvanu uz ārvalstīm, ja neviens neatbild vai atbild automātiskais atbildētājs?
Ja es zvanīšu uz ārzemēm, vai otram cilvēkam par to būs jāmaksā?
Vai man būs jāmaksā, ja es saņemšu zvanu no ārzemēm?
Vai ir zvanu pakas, kas paredzētas zvaniem uz valstīm, kas nav iekļautas EEZ?
Cik maksā īsziņas uz ārzemēm?
Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?
Cik man ir jāmaksā?
Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Man bija atslēgti zvani, samaksāju rēķinu, bet pakalpojumi joprojām nedarbojas.
Sanāca iekavēt ar rēķina samaksu, parasti maksāju laikā. Kāpēc uzreiz atslēdzāt pakalpojumus?
Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Netīšām samaksāju vairāk nekā vajadzēja.
Veicot maksājumu, norādīju cita klienta numuru vai netīšām nepareizi ierakstīju savu.
Vai varu maksāt no ārzemju bankas konta?
Veicot maksājumu, nenorādīju klienta numuru maksājuma mērķī.
Vēlos, lai mani rēķini tiktu apmaksāti automātiski.
Man ir parāds pie Tele2. Cik ir jāmaksā un kā to izdarīt?
Vai es varu rēķinu samaksāt ar bankas karti?
Kas ir automātiskā rēķinu apmaksa no kartes?
Kā es varu atslēgt automātisko rēķinu apmaksu no kartes?
Ar ko atšķiras automātiskā rēķinu apmaksa ar karti un E-rēķins bankā?
Rēķinā ir maksa par internetu pārējā pasaulē, bet neesmu to izmantojis.
Rēķinā ir maksa par internetu EEZ valstīs. Vai tad Eiropā tas ir par maksu?
Rēķinā ir maksa par zvaniem viesabonēšanā (ārzemēs). Vai tad Eiropā tie ir par maksu?
Rēķinā ir iekļauta maksa par satura maksas pakalpojumiem. Kas tas ir?
Rēķinā parādās maksa par rūteri, kaut gan tam ir jābūt bezmaksas.
Uzrādās maksa par zvanu uz ārzemēm, bet saruna nebija tik gara. Jāmaksā par veselu minūti?
Esmu samaksājis rēķinu, bet tagad, saņemot jauno rēķinu, tas uzrādās kā parāds.
Es nomainīju tarifu/datu plānu, vai būs jāmaksā par abiem?
Vēlos saņemt sarunu vai pakalpojumu izdruku.
Nobloķēju telefonu/ SIM karti, bet rēķinā tiek aprēķināta maksa. Neesmu pakalpojumus izmantojis.
Kāpēc rēķins ir ar mīnusa zīmi?
Sarunu analīzē uzrādās, ka esmu zvanījis uz savu numuru. Kāpēc?
Sūtīju vienu īsziņu, bet rēķinā uzrādās vairākas. Es nesūtīju tik daudz.
Kur varu atrast rēķinu?
Kad es saņemšu rēķinu?
Nevaru atvērt rēķina PDF versiju.
Neesmu saņēmis rēķinu.
Mans Tele2 nekur neatrodu savu rēķinu, nav tādas sadaļas “Rēķini”.
Vēlos atkārtoti saņemt savu rēķinu. Vai varat atsūtīt?
Vēlos nomainīt rēķinu saņemšanas veidu.
Uzņēmumam mainījusies adrese/e-pasta adrese. Vēlos saņemt rēķinus uz jauno adresi.
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Cik daudz interneta patērē populārākās lietotnes (aplikācijas)?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Kā sekot līdzi, cik interneta esmu izmantojis un cik vēl palicis?
Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?
Kas ir automātiskā un manuālā tīkla izvēle telefonā?
No kā ir atkarīgs interneta ātrums telefonā?
Nesaprotu, vai telefonā izmantoju mobilos datus vai Wi-Fi.
Es vēlos atslēgt iespēju lietot internetu savā telefonā.
Vai es varu ar savu datoru pieslēgties telefonam, lai izmantotu internetu datorā?
Kas notiks, ja pārtērēšu tarifu plānā iekļauto interneta apjomu?
Cik maksās internets ārzemēs?
Kas vajadzīgs, lai man darbotos internets ārzemēs?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kā darbojas 4G rūteris?
Kāds ir Tele2 4G interneta ātrums?
Kāpēc lejupielādes ātrums (download) ir daudz lielāks nekā augšupielādes ātrums (upload)?
Kad būs pieejams 5G tīkla veids?
Man telefonā rādās tikai 1-2 zonas stabiņi 4G tīklā.
Man neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Kur birojā vislabāk novietot rūteri, lai signāls būtu labs?
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu ārzemēs.
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz ārzemēm. Esmu Latvijā.
Mani nevar sazvanīt. Esmu ārzemēs.
Mani nevar sazvanīt. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz vienu konkrētu numuru.
Atnāca SMS, ka ir pārsniegts kredītlimits/sasniegti 80% no kredītlimita. Kas tas ir?
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Telefonā slikta zona – rādās tikai viens vai divi stabiņi.
Pārnācu pie Tele2 no cita operatora, saņēmu jaunu SIM karti, bet tā nedarbojas.
Telefons uzrāda, ka nav ievietota SIM karte, bet esmu to ielicis.
SIM karte ir bojāta.
Vairs nestrādā papildu SIM karte planšetei.
Nedarbojas Mans Tele2, lapu never vaļā/neatrod.
Nevaru ieiet Mans Tele2 ar savu numuru.
Mans Tele2 nevaru apskatīt savus rēķinus.
Neizdodas veikt pirkumu interneta veikalā – rādās, ka pirkumu grozs ir tukšs.
Veicot pirkumu interneta veikalā, nesanāk ievadīt savu piegādes adresi.
Nevaru iegādāties maksas pakalpojumus (pirkumi Google Play un App Store, zvani uz maksas numuriem u.c.).
Kā interneta pārlūkam iztīrīt kešatmiņu?
Cik maksā piegāde Tele2 interneta veikalā?
Cik dienu laikā es saņemšu savu pasūtījumu?
Vai manu pasūtījumu var saņemt cita persona?
Kāds dokuments jāuzrāda kurjeram, saņemot pasūtījumu?
Kurjers neizsniedza sūtījumu – kāpēc?
Vēlos atcelt piegādi vai mainīt piegādes laiku.
Kā es varu mainīt piegādes adresi?
Kas ir Mans Tele2?
Ko es varu darīt Mans Tele2?
Man neizdodas ieiet Mans Tele2 – kāpēc?
Kas ir automātiskā pieslēgšanās ar Tele2 telefona numuru?
Vēlos reģistrēties Mans Tele2. Man ir Tele2 mājas internets.
Aizmirsu Mans Tele2 paroli – ko tālāk?
Kā nomainīt Mans Tele2 paroli?
Kādos veidos var pieslēgties Mans Tele2?
Kā reģistrēties Mans Tele2?
Kā samaksāt rēķinu?
Nesaprotu, kur varu redzēt savus rēķinus.
Kā nomainīt rēķinu saņemšanas veidu vai adresi?
Kāds ir mans šī mēneša patēriņš?
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Kā es varu pieslēgt un mainīt pakalpojumus savam numuram?
Neredzu informāciju par visiem maniem numuriem – kāpēc tā?
Vai es varu ierobežot Mans Tele2 pieeju kādam no numuriem?
Kā varu jums uzrakstīt no Mans Tele2?
Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Vai var nobloķēt rūteri/datoru nozaudēšanas gadījumā?
Vai Tele2 var atrast manu telefonu, ja esmu to pazaudējis?
Vai es varu izdzēst informāciju no sava telefona attālināti?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Atradu svešu telefonu, kā noskaidrot tā īpašnieku?
Nopirku telefonu ārzemēs, vai tas strādās Latvijas Tele2 tīklā?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Kā pārcelt kontaktus uz jaunu telefonu?
Kas ir zvanu pāradresācija?
Kā uzlikt/noņemt zvanu pāradresāciju savam numuram?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Kā zināt, kuras lietotnes ir drošas un kuras nav?
Kā Android telefonā izveidot jaunu Google kontu?
Kā iPhone telefonā izveidot jaunu Apple ID?
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
ka-nobloket--atbloket-sim-karti
Pazaudēju/sabojāju SIM karti, kā varu saņemt jaunu?
Cik maksā SIM kartes maiņa un kā to saņemt?
Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?
Man telefonā vajag mazāku SIM karti, kā es varu to saņemt?
Kas ir papildu SIM karte?
Mainīju tarifu plānu, kas notiks ar manu papildu SIM karti?
Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"?
Kā nosūtīt ierīci uz remontu, nenākot uz servisu vai Tele2 centru (attālināti)?
Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Telefonam saplīsa ekrāns. Vai varu to salabot pa garantiju?
Telefons iekrita ūdenī vai samirka, vai varu to salabot pa garantiju?
Cik maksās ierīces remonts?
Nodevu telefonu remontā, kad un kur varēšu to saņemt atpakaļ?
Nodevu telefonu garantijas remontā, bet remonts ir par maksu. Kāpēc tā?
Vai varēšu saņemt maiņas telefonu, kamēr mans ir nodots remontā?
Vai būs jāmaksā par ierīci, ja nodevu to remontā?
Līgums par ierīci ir slēgts uz cita cilvēka vārda, vai varu nodot ierīci remontā?
Vai ierīcei garantija tiek pārtraukta, ja mainīju tam displeju?
Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?
Nodevu ierīci remontā, defekti netika konstatēti, bet pēc laika tas atkal parādās.
Kur varu apskatīties, cik maksās pakalpojumi ārzemēs?
Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Kas ir starptautiskie zvani/īsziņas?
Kas ir kredītlimits?
Vai varu atslēgt internetu telefonā?
Vai varu ierobežot maksas pakalpojumu pirkšanu savam numuram?
Uz kādiem numuriem zvans/īsziņa būs par maksu?
Cik man vēl jāmaksā par ierīci?
Vai es varu izmaksāt ierīci ātrāk?
Vai varu pirkt ierīci nomaksā, bet bez pirmās iemaksas?
Vai es varu atslēgt numuru un maksāt tikai par ierīci?
Vai varu nopirkt ierīci, ja neesmu Tele2 klients?
Vēlos nopirkt datoru nomaksā.
Kā zināt, vai man būs pirmā iemaksa par ierīci uz nomaksu?
Nopirku telefonu, bet tomēr tas nepatīk. Vai varu samainīt?
Man jau ir viens telefons uz nomaksu, vai varu paņemt vēl vienu?
Vēlos pārtraukt savu Tele2 līgumu. Vai man būs jāmaksā līgumsods?
Kā pieslēgt datu pakas?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Vēlos slēpt savu numuru, lai zvana saņēmējs to neredzētu.
Saņemu zvanu no “Privāts numurs/Unknown/Nezināms“. Kas man zvanīja?
Vēlos atslēgt telefona apdrošināšanu.
Saņemu no Tele2 īsziņu, kur man prasa nosūtīt atbildes īsziņu uz īsu numuru. Vai tie tiešām esat jūs?
- Par pakalpojumiem un līgumiem
- / Līgumu veidi un izmaiņas
- / Juridiskā informācija.
Juridiskā informācija.
Ir svarīgi zināt gan savas tiesības, gan pienākumus, lai mūsu sadarbība būtu balstīta uz abpusēju sapratni un cieņu. Aicinām iepazīties ar Tele2 abonēšanas līguma un papildu pakalpojumu noteikumiem.
Visi noteikumi pieejami šeit.
Visi noteikumi pieejami šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām: