Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Vai var nobloķēt rūteri/datoru nozaudēšanas gadījumā?
Vai Tele2 var atrast manu telefonu, ja esmu to pazaudējis?
Vai es varu izdzēst informāciju no sava telefona attālināti?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Atradu svešu telefonu, kā noskaidrot tā īpašnieku?
Nopirku telefonu ārzemēs, vai tas strādās Latvijas Tele2 tīklā?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Kā pārcelt kontaktus uz jaunu telefonu?
Kas ir zvanu pāradresācija?
Kā uzlikt/noņemt zvanu pāradresāciju savam numuram?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Kā zināt, kuras lietotnes ir drošas un kuras nav?
Kā Android telefonā izveidot jaunu Google kontu?
Kā iPhone telefonā izveidot jaunu Apple ID?
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
ka-nobloket--atbloket-sim-karti
Pazaudēju/sabojāju SIM karti, kā varu saņemt jaunu?
Cik maksā SIM kartes maiņa un kā to saņemt?
Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?
Man telefonā vajag mazāku SIM karti, kā es varu to saņemt?
Kas ir papildu SIM karte?
Mainīju tarifu plānu, kas notiks ar manu papildu SIM karti?
Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"?
Kā nosūtīt ierīci uz remontu, nenākot uz servisu vai Tele2 centru (attālināti)?
Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Telefonam saplīsa ekrāns. Vai varu to salabot pa garantiju?
Telefons iekrita ūdenī vai samirka, vai varu to salabot pa garantiju?
Cik maksās ierīces remonts?
Nodevu telefonu remontā, kad un kur varēšu to saņemt atpakaļ?
Nodevu telefonu garantijas remontā, bet remonts ir par maksu. Kāpēc tā?
Vai varēšu saņemt maiņas telefonu, kamēr mans ir nodots remontā?
Vai būs jāmaksā par ierīci, ja nodevu to remontā?
Līgums par ierīci ir slēgts uz cita cilvēka vārda, vai varu nodot ierīci remontā?
Vai ierīcei garantija tiek pārtraukta, ja mainīju tam displeju?
Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?
Nodevu ierīci remontā, defekti netika konstatēti, bet pēc laika tas atkal parādās.
Skatītākie jautājumi
Līguma termiņš. Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"? Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt? Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams? Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 diennakts
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* | 1600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* | +371 29560600 |
E-pasts | tele2@tele2.lv |

Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem | 80000600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas | +371 29560600 |
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.