-50% biroja pieslēgumam!


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kādas ir manas kā patērētāja tiesības, ja esmu saņēmis nekvalitatīvu pakalpojumu vai preci?

Ja esi no mums saņēmis nekvalitatīvu pakalpojumu vai preci, vispirms noteikti sazinies ar mums, lai varam palīdzēt risināt šo problēmu. Tu vari ar mums sazināties šādos veidos:
  • Rakstot ziņu Mans Tele2 vai uz e-pastu tele2@tele2.lv;
  • Uzrakstot mums sociālo tīku kontos;
  • Atnākot uz kādu no mūsu Tele2 centriem;
  • Zvanot uz 1600 (Tele2 klientiem) vai 29560600 (citu operatoru klientiem vai Tele2 klientiem, kas atrodas ārzemēs).
Ja tomēr nespējām nonākt pie kopsaucēja un tu uzskati, ka neesam tavu jautājumu atrisinājuši, tev ir tiesības par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu iesniegt rakstisku pieteikumu Tele2, un mēs tev sniegsim atbildi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā (iesniegumu izskatīšana notiek 30 dienu laikā).

Visi strīdi, domstarpības vai prasības, kas rodas starp Tele2 un Patērētāju, tiek risinātas sarunu ceļā, iesniedzot rakstisku pieteikumu Tele2. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek izšķirts Latvijas Republikas tiesu iestādēs. Papildus Patērētajiem ir tiesības vērsties pie konkrētās jomas ārpus tiesas strīdu risinātājiem, kas norādīti Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā publicētajā sarakstā. Piemēram, jautājumos saistībā ar elektronisko sakaru pakalpojumiem Patērētājs ir tiesīgs vērsties Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti