× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Ierīču apdrošināšana

Pirmos 2 mēnešus ierīču apdrošināšana BEZ MAKSAS!

Ar apdrošināšanu mierīgāk!

Lai viedierīču lietošanu netraucētu bažas par to drošību, apdrošini savu vai citas personas viedtālruni, viedpulksteni, planšeti vai datoru pret bojājumiem, zādzībām un laupīšanu un lieto ierīces vienā mierā!

Piedāvājam Latvijā unikālu iespēju izvēlēties apdrošināšanu ar 0 eur pašrisku, kad remonta vai zādzības gadījumā tev nav jāveic līdzmaksājums.

Kad darbojas apdrošināšana?

Lūk, piemēram:

  • tiek sasists ekrāna stikls (ražotāja garantijas visbiežāk darbojas neilgu laiku, nesedz ekrāna plīsumus un neparedz fotokameras remontu);
  • ierīci nav iespējams salabot;
  • ierīci uzbrukuma laikā ir nozadzis kāds nelabvēlis;
  • iemūžinot interesantākos dzīves mirkļus atpūtas laikā, telefons iekrīt ūdenī.

Šajos un līdzīgos gadījumos tev palīdzēs Tele2 sadarbībā ar AAS “Balta”, ja ierīcei būsi iegādājies apdrošināšanu.


Kā iegādāties?

Apdrošināšana jāiegādājas kopā ar ierīces pirkumu Tele2 centrā vai pie sava Klientu attiecību speciālista. Turpat klients var arī izbeigt līgumu - dodoties uz Tele2 centru vai sazinoties ar savu Klientu attiecību speciālistu.

Apdrošināšanas pakalpojumus neapliek ar PVN

Apdrošināšanas programmas

Ierīce
Ražotājs
Modelis

Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem

  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi

Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību

  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi
  • Zādzība ar ielaušanos vai laupīšana

Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību ar nulles pašrisku

  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi
  • Zādzība ar ielaušanos vai laupīšana
Šai ierīcei apdrošināšana nav pieejama.
Ierīces, kuru vērtība ir mazāka par 199 EUR, Tele2 apdrošina tikai šiem zīmoliem - Huawei, Samsung, Sony, Nokia, HTC, CAT, LG, Honor un Xiaomi.

Visas programmas

Noderīgi

Citi jautājumi
1/2
Apdrošināšanas nosacījumi
Mobilo ierīču apdrošināšanas nosacījumi:
  • var apdrošināt mobilo telefonu, planšetdatoru, datoru un viedpulksteni;
  • ierīci var apdrošināt pret bojājumiem un zādzību, bet pazaudēšanas risks netiek apdrošināts;
  • iespēja izvēlēties apdrošināšanu bez līdzmaksājuma (ar nulles pašrisku);
  • apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī;
  • ierīces pirkuma brīdī, apdrošināšanu var Tele2  interneta veikalā un Tele2 centros;
  • var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
  • apdrošināšana pieejamas gan privātpersonām, gan juridiskām personām;
  • apdrošināšanu ierīcei var iegādāties arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2;
  • maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 ikmēneša rēķinā;
  • apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot Tele2 centru vai portālā mans.tele2.lv, kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus vai kamēr polise nav pārtraukta saskaņā ar apdrošināšanas noteikumiem;
  • nav minimālā saistību perioda, maksimālais periods – 36 mēneši;
  • atlīdzību var saņemt par 2 apdrošināšanas gadījumiem viena apdrošināšanas polises darbības gada laikā.

Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par EUR 2499,99 EUR.

Apdrošināšanas līguma vispārējie noteikumi Nr. 06 atrodami šeit.

Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.704 ierīcēm, kuras iegādātas no 2021. gada 9. februāra, atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments, kas atjaunots 2021. gada 9. februārī, atrodams šeit.

Sūdzību izskatīšanas procedūra apdrošināšanas gadījumos pieejama šeit. 

Tele2 ir reģistrēts kā Papildu pakalpojuma starpnieks AAS BALTA starpnieku reģistrā: Tele2, SIA 40003272854, Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004, tel. 67060796, e-pasta adrese tele2@tele2.lv.

Ierīcēm, kas iegādātas līdz 2021. gada 9. februārim, aktuālās apdrošināšanas noteikumu versijas:

Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.703 ierīcēm, kuras iegādātas no 2019. gada 15. augusta, atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments, kas atjaunots 2019. gada 15. augustā, atrodams šeit.
 
Kā pieteikt atlīdzību
Zādzības gadījumā būs nepieciešamas nosūtīt izziņu no policijas. Informē policiju par zādzības faktu pirms atlīdzība tiek reģistrēta un saglabā izziņu no policijas.

Pēc atlīdzību pieteikuma apstiprinājuma bojājuma gadījumā nogādā sabojāto ierīci tuvākajā Tele2 centrā. Obligāti norādi, ka tavai ierīcei ir apdrošināšana.

Pirms remonta uzsākšanas būs jāsamaksā pašrisks saskaņā ar servisa partnera nosacījumiem.
Kā uzzināt pieteiktās atlīdzības statusu
Par lēmumu atlīdzības lietā saņemsi e-pastu uz norādīto e-pasta adresi atlīdzības lietā.

Pieteiktā ierīces remonta statusam vari sekot līdzi Tele2 sadaļā www.tele2.lv/remonts/ ievadot ierīces IMEI numuru vai piešķirto ierīces remonta numuru.

Remonta partnera izveidotais remonta pieteikuma numurs ir redzams īsziņā, ko saņēmi uzreiz pēc ierīces nodošanas Tele2 centrā.
Kam un kur darbojas apdrošināšana
Apdrošināt var mobilo telefonu, planšetdatoru, datoru un viedpulksetni un apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī.

Iepazīties ar apdrošināšanas nosacījumiem vari apdrošināšanas produkta informācijas dokumentā, kas, atrodams šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.704 atrodami šeit.
 
Kas un kā var apdrošināt ierīci
Apdrošināšanu var iegādāties Tele2 interneta veikalā un Tele2 centros tikai ierīces pirkuma brīdī.
Var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
Apdrošināšanu var iegādāties gan privātpersona, gan juridiska persona;
Apdrošināšana ir pieejama arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2.
Cik ilgi darbojas apdrošināšana
Apdrošināšana ir spēkā:
  • kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot Tele2 centru vai portālā mans.tele2.lv;
  • kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus, kas tiek iekļauti Tele2 rēķinā;
  • kamēr polise nav pārtraukta saskaņā ar apdrošināšanas noteikumiem.

Nav minimālā saistību perioda, maksimālais apdrošināšanas periods ir 36 mēneši.
Vai apdrošināšanā ir izņēmumi
Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par 2499,99 EUR.

Netiek apdrošināti zaudējumi, kas ir radušies:
  • mobilās ierīces vai tās daļu dabiskā nodiluma, novecošanas vai korozijas dēļ, tostarp mobilās ierīces virsmas skrāpējumi, kas ir saistīti ar ikdienas lietošanu un neietekmē tās darbību;
  • izmantojot mobilo ierīci neatbilstīgi paredzētajam mērķim vai neievērojot ražotāja instrukcijas;
  • mobilajai ierīcei esot bez jūsu tiešas fiziskas uzraudzības sabiedriskā vietā, nenoslēgtās vai neapdzīvotās ēkās vai telpās.

Pilnīga informācija par izņēmumiem un seguma ierobežojumiem ir ietverta apdrošināšanas polisē un noteikumos.

Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.704 ierīcēm, kuras iegādātas no 2021. gada 9. februāra, atrodami šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi Nr.1402.703 ierīcēm, kuras iegādātas līdz 2021.gada 9.februārim, atrodami​  šeit.
Kā saņemt atlīdzību
Atlīdzību ātri un vienkārši vari pieteikt Mans Tele2, zvanot pa tālruni 1600 vai +371 29560600, vai jebkurā Tele2 centrā.
Citi jautājumi
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti