Vēl neesi Tele2 klients?
21.12.2020

Investējot 1 miljonu eiro, “Tele2” optiskajam tīklam Rīgā pieslēdzis bāzes stacijas

Mobilo sakaru operators “Tele2”, lai palielinātu 4G mobilā tīkla jaudu aptuveni desmit reizes, pieslēdzis jau 80% Rīgā esošas bāzes stacijas telekomunikācijas uzņēmuma “Tet” optiskā interneta tīklam. Galvaspilsētā, kurā ir vislielākais mobilo datu patēriņš absolūtajos skaitļos, ir izvietota aptuveni ceturtā daļa no vairāk nekā 1070 “Tele2” 4G bāzes stacijām. Kopējās šī...


7.12.2020

Pētījums: Covid-19 ietekmē par 20% palielinājies to uzņēmumu skaits, kas saviem darbiniekiem apmaksā mobilos sakarus

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktā mazo un vidējo uzņēmēju (MVU) aptauja liecina, ka ir būtiski palielinājies to uzņēmumu skaits, kas visiem vai daļai darbinieku apmaksā mobilos sakarus. Salīdzinot ar šī gada sākumu, šādu uzņēmumu skaits ir palielinājies par aptuveni 20% un šobrīd jau 71% MVU visiem vai daļai darbinieku apmaksā mobilos sakarus.  
30.11.2020

“Tele2”: pieaugot Covid-19 saslimušo skaitam un ierobežojumiem, iedzīvotāji arvien mazāk dodas ārpus mājas

Mobilo sakaru operatora “Tele2” dati liecina, ka turpina pieaugt to Latvijas iedzīvotāju skaits, kas maina savus paradumus Covid-19 pieaugošās izplatības un ar to saistīto ierobežojumu dēļ. Pēc mobilo sakaru patēriņa var novērot, ka, sākot no oktobra sākuma līdz pat šim brīdim, turpina samazināties kustība no Rīgas mikrorajoniem un piepilsētām uz Rīgas centru. Arī lielveikalus iedzīvotāji...
5.11.2020

Izmaiņas pārdevēju pienākumos ļauj nodrošināt veikalu stabilitāti

Šobrīd pasaulē daudz tiek diskutēts, kā mainīsies veikalu un klientu apkalpošanas centru ikdiena, ņemot vērā pandēmijas izraisītos apstākļus, moderno tehnoloģiju attīstību un klientu paradumu izmaiņas. Pavasarī ļoti daudz dzirdējām stāstus no Latvijas un ārvalstīm par to, ka uzņēmumi samazina darbinieku skaitu, slēdz veikalus un pārstāvniecības, jo dramatiski samazinājies apmeklētāju skaits. Sastopoties ar...
22.09.2020

Pētījums: vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktā mazo un vidējo uzņēmēju (MVU) aptauja liecina, ka vairāk nekā puse (58%) šo uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus. Aptuveni 90% no tiem MVU, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu.   
5.08.2020

Pētījums: 70% iedzīvotāju krīzes laikā iegūtās zināšanas un prasmes pielietos arī turpmāk

Lai arī daudzas organizācijas pēc dažādu koronavīrusa ierobežojumu atcelšanas ir atgriezušās birojos un savās darba vietās, ir arī daudzi uzņēmumi, kas šobrīd aktīvi izvērtē, kā strādāt nākotnē. Šis laiks ir pierādījis, ka daudz funkcijas var ļoti labā līmenī veikt attālināti, ja uzņēmumā ir attiecīgā darba kultūra un tehniskais nodrošinājums. Turklāt darbu attālināti ir pozitīvi novērtējuši darbinieki, kas...
20.04.2020

Internets ir tur, kur esi Tu

#PaliecMājās katrs no mums aizvada savā nostūrī – kādam tas ir dzīvoklis pilsētā, kamēr citi steidz savu iedzīvi pārcelt uz dzimtajām pilsētām, laukiem un vasarnīcām. Un tieši tagad, pavadot laiku atsevišķi, mums vēl vairāk nekā jebkad agrāk ir svarīgi nezaudēt saikni ar saviem mīļajiem, kolēģiem un ārpasauli. Lai Tu un Tavi mājnieki varētu turpināt mācīties, strādāt un paliktu sasniedzami...

Vēl neesi Tele2 klients?

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti