Mobilo sakaru operators “Tele2” par 3.-4. augustā traucētajiem mobilajiem sakariem viesabonēšanā klientiem izmaksās kompensācijas vairāk kā 600 000 eiro apmērā. Kompensācijas tiks piešķirtas ne vien tiem klientiem, kuri šajā laika periodā atradās ārzemēs, bet gan visiem “Tele2” klientiem.
Ikvienam pēcapmaksas klientam, kurš 3.-4. augustā atradās ārpus Latvijas un nevarēja izmantot mobilos pakalpojumus, netiks ieturēta abonēšanas maksa par augustu, savukārt priekšapmaksas klientiem kartes bilance tiks papildināta par 10,00 eiro.
Gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientiem tiks atlīdzināti visi izdevumi, kas saistīti ar viesabonēšanas izmaksām periodā no 1. līdz 5. augustam ieskaitot.
Papildus jau minētajai kompensācijai, pēcapmaksas klientiem, kuri atradās ārzemēs, tiks piešķirti 100 GB lietošanai Latvijā, kurus varēs izmantot līdz 2018. gada 30. septembrim.
Visiem pārējiem pēcapmaksas klientiem “Tele2” dāvina 20 GB mobilo datu lietošanai Latvijā, kas būs derīgi līdz 2018. gada augusta beigām.
“Arī tie klienti, kuri pagājušajā nedēļas nogalē palika Latvijā, tika netieši ietekmēti, jo nevarēja sazvanīt tuviniekus vai kolēģus. Līdz ar to, vēlamies kompensēt radušās neērtības visiem pēcapmaksas klientiem, kuri lieto mūsu pakalpojumus. Mēs patiesi atvainojamies par traucējumiem viesabonēšanā un centīsimies nodrošināt, ka nākotnē šādi bojājumi neatkārtosies,” komentē “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Par kompensāciju saņemšanu “Tele2” informēs ar SMS palīdzību šīs nedēļas laikā. Ja gadījumā Jūs neesat saņēmuši īsziņu, taču laika periodā no 3. līdz 5. augustam esat bijuši ārzemēs, lūgums sazināties ar “Tele2” klientu atbalsta dienestu – zvaniem, atrodoties Latvijā, tālr.1600, savukārt zvaniem no ārzemēm tālr. +37129560600.
Traucējumi viesabonēšanā radās 3. augustā, “Tele2 AB” grupas Zviedrijas partnerim veicot sistēmu tehnisko uzlabošanu. Tas uz laiku ierobežoja iespēju “Tele2” klientiem veikt zvanus un sūtīt SMS no un uz ārzemēm. Bojājums bija ļoti sarežģīts, un viesabonēšanas darbību pilnībā izdevās atjaunot 4. augustā 19:00.
Gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientiem tiks atlīdzināti visi izdevumi, kas saistīti ar viesabonēšanas izmaksām periodā no 1. līdz 5. augustam ieskaitot.
Papildus jau minētajai kompensācijai, pēcapmaksas klientiem, kuri atradās ārzemēs, tiks piešķirti 100 GB lietošanai Latvijā, kurus varēs izmantot līdz 2018. gada 30. septembrim.
Visiem pārējiem pēcapmaksas klientiem “Tele2” dāvina 20 GB mobilo datu lietošanai Latvijā, kas būs derīgi līdz 2018. gada augusta beigām.
“Arī tie klienti, kuri pagājušajā nedēļas nogalē palika Latvijā, tika netieši ietekmēti, jo nevarēja sazvanīt tuviniekus vai kolēģus. Līdz ar to, vēlamies kompensēt radušās neērtības visiem pēcapmaksas klientiem, kuri lieto mūsu pakalpojumus. Mēs patiesi atvainojamies par traucējumiem viesabonēšanā un centīsimies nodrošināt, ka nākotnē šādi bojājumi neatkārtosies,” komentē “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Par kompensāciju saņemšanu “Tele2” informēs ar SMS palīdzību šīs nedēļas laikā. Ja gadījumā Jūs neesat saņēmuši īsziņu, taču laika periodā no 3. līdz 5. augustam esat bijuši ārzemēs, lūgums sazināties ar “Tele2” klientu atbalsta dienestu – zvaniem, atrodoties Latvijā, tālr.1600, savukārt zvaniem no ārzemēm tālr. +37129560600.
Traucējumi viesabonēšanā radās 3. augustā, “Tele2 AB” grupas Zviedrijas partnerim veicot sistēmu tehnisko uzlabošanu. Tas uz laiku ierobežoja iespēju “Tele2” klientiem veikt zvanus un sūtīt SMS no un uz ārzemēm. Bojājums bija ļoti sarežģīts, un viesabonēšanas darbību pilnībā izdevās atjaunot 4. augustā 19:00.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
26.04.2024
Aptauja: 72 % cilvēku Latvijas reģionos uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība mazinātu digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem
72 % Latvijas reģionu iedzīvotāju uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība visā Latvijā palīdzētu mazināt digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem, liecina “Tele2” un “Norstat” veiktā reģionos dzīvojošo Latvijas...
24.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...