Šogad Tele2 un Zelta Zivtiņas klienti, kas ir puse no valsts iedzīvotājiem, būtiski vairāk lieto mobilos sakarus ārvalstīs. Dodoties ceļojumā vai biznesa braucienā, Tele2 un Zelta Zivtiņas klienti daudz vairāk runā pa telefonu, minūšu apjomam pieaugot pat par pusmiljonu, savukārt nosūtīto īsziņu skaits saglabājas nemainīgi augsts – vairāk nekā 8,5 miljoni. Ceļojot ārvalstīs, klientu mobilā interneta patēriņš ir saglabājies rekordliels visus mēnešus.
Tele2 produktu direktors Didzis Solims: “““Tele2” ir līderis Latvijas tirgū ar mobilo sakaru piedāvājumu iedzīvotājiem un uzņēmējiem, kuri ceļo. Ieviešot inovatīvus pakalpojumus, esam parūpējušies, ka interneta lietošana un zvanu veikšana ārvalstīs ir kļuvusi daudz izdevīgāka nekā to nosaka Eiropas Savienības regulas, kas ir galvenais izskaidrojums tam, kāpēc mūsu klienti ievērojami vairāk lieto mobilo sakaru pakalpojumus ārvalstīs”.
Tele2 un Zelta Zivtiņas klientiem ir pieejami unikāli piedāvājumi:
Lai klienti būtu pārliecināti par to, ka viņiem nebūs negaidīti lieli mobilā interneta rēķini, “Tele2” ir ieviesis vairākus drošības risinājumus:
Jautājumu gadījumā “Tele2” klienti, esot ārvalstīs, bez maksas var zvanīt uz “Tele2” diennakts informatīvo dienestu (+371 29560600).
Tele2 un Zelta Zivtiņas klientiem ir pieejami unikāli piedāvājumi:
- Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas viesabonēšanā nodrošina 4G tīklu ASV un vairākās ES valstīs
- Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas piedāvā tarifu plānu Baltija mobilo sakaru pakalpojumu lietošanai visās Baltijas valstīs – bezlimita zvanus un īsziņas un 2GB mobilā internet lietošanai.
- Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas piedāvā pakalpojumu Datu pakas ārvalstīs, ar kurām var lietot konkrētu mobilā internetu apjomu par izdevīgu cenu jau 100 pasaules valstīs visos kontinentos. Pasūtot datu paku var ne tikai izdevīgi lietot internetu, bet arī ērti kontrolēt tā patēriņu.
Lai klienti būtu pārliecināti par to, ka viņiem nebūs negaidīti lieli mobilā interneta rēķini, “Tele2” ir ieviesis vairākus drošības risinājumus:
- Jebkurā diennakts laikā klienti var pārbaudīt iztērēto apjomu, nosūtot burtu “i” uz 1601.
- “Tele2” informē klientus ar īsziņas palīdzību, ja interneta patēriņš ir sasniedzis 80% no izvēlētā pakalpojuma “Datu pakas ārvalstīs” iekļautā apjoma.
Jautājumu gadījumā “Tele2” klienti, esot ārvalstīs, bez maksas var zvanīt uz “Tele2” diennakts informatīvo dienestu (+371 29560600).
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
26.04.2024
Aptauja: 72 % cilvēku Latvijas reģionos uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība mazinātu digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem
72 % Latvijas reģionu iedzīvotāju uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība visā Latvijā palīdzētu mazināt digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem, liecina “Tele2” un “Norstat” veiktā reģionos dzīvojošo Latvijas...
24.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...