Biznesam  |  Blogs  |  RU
21.10.2016

“Tele2” ar atraktīvām ekskursijām piesaistīs jaunos prātus

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” radījis jaunu konceptu Atvērto durvju dienām uzņēmumā, sniedzot iespēju Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Elektronikas un Telekomunikāciju fakultātes studentiem pirmajiem iepazīt “Tele2” darba vidi jaunā un atraktīvā veidā.
 

“”Tele2” ir starp iekārojamākajiem darba devējiem Latvijā, un mūsu mērķis, veidojot jauno konceptu “Tele2” Atvērto durvju dienām, ir pārvarēt mītus par darbu telekomunikāciju nozarē kā vienmuļu un garlaicīgu. Mūsu uzņēmuma jaunā Atvērto durvju dienu programma studentiem atraktīvā un interesantā veidā parādīs “Tele2” vērtības, lielisko darba vidi un saliedēto darba kolektīvu. Mūsu uzņēmumā strādā dažādu jomu speciālisti, tāpēc labprāt sadarbosimies arī ar citām augstskolām, lai to studentiem sniegtu iespēju iepazīties ar savu nākotnes profesiju. “Tele2” ir ambiciozi plāni, kurus mēs sasniegsim, gan papildinot “Tele2” kolektīvu ar jauniem spēkiem, gan nostiprinot tehnoloģiskā līdera pozīcijas tirgū,” stāsta Aija Bite-Ozere, “Tele2” Personāla vadības departamenta direktore.
 
“Veicot neformālu RTU Telekomunikāciju studentu aptauju, noskaidrojām, ka “Tele2” ir viens no populārākajiem uzņēmumiem, kurā studenti vēlētos strādāt, tāpēc esmu priecīga, ka mums bija iespēja iepazīt vienu no nākamajiem darba devējiem tik atraktīvā veidā, saņemot atbildes uz mūsu būtiskākajiem jautājumiem. Piedalīšanās Atvērto durvju dienās studentiem palīdz ne tikai iegūt priekšstatu par iespējamajām nākotnes darba iespējām, darba vidi, pienākumiem un darba norisi, bet arī ceļ vispārējo studentu pašmotivāciju augstāku sekmju un labāku rezultātu sasniegšanai,” stāsta Evita Pluce, RTU Elektronikas un Telekomunikāciju fakultātes Studentu pašpārvaldes pārstāve.
 
Atvērto durvju dienā “Tele2” uzņēma vairākas RTU studentu grupas, kuras vispirms asprātīgas prezentācijas formā tika iepazīstinātas ar uzņēmumu un tā darbību, savukārt atraktīvas spēles  - “#Tele2Catching” - formā studentiem bija iespēja ielūkoties dažādu “Tele2” departamentu un darbinieku darbā. Studenti, kuri veiksmīgāk tika galā ar spēles laikā dotajiem uzdevumiem, ieguva arī balvas.
 
“Tele2” ir viens no lielākajiem darba devējiem Latvijā pārdošanas speciālistu ziņā – no 250 uzņēmuma darbiniekiem puse jeb 125 strādā “Tele2” Centros visā Latvijā un “Tele2” korporatīvo klientu apkalpošanas centrā “Tele2 Bizness”.
 
 “Tele2” ikgadējais darbinieku pētījums “My Voice” apliecina, ka darbinieki visvairāk novērtē “Tele2” kultūru un vērtības, kuras ievērojot uzņēmums ir izveidojis lielisku kolektīvu. Mūsu enerģiskā komanda ikdienas darbā nodrošina efektīvu un produktīvu darbu, savukārt darbinieku kopīgie atpūtas brīži un saliedēšanās pasākumi vēl vairāk iedvesmo mērķu sasniegšanai.
 

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti