Korporatīvo klientu tehnisko risinājumu speciālists

Tavi galvenie darba pienākumi būs:

  • Korporatīvo klientu tehnisko vajadzību izzināšana;
  • Individuāla klientu tehnisko risinājumu izstrāde;
  • Tehnisko risinājumu konfigurāciju veikšana Tele2 sistēmās; atbilstoši klientu iespējām un vajadzībām;
  • Risinājumu tehniskās dokumentācijas sagatavošana.

Šī vakance domāta Tev, ja Tev ir:

  • Vismaz 3 gadu pieredze darbā ar PBX, IVR un SIP līnijām, kā arī korporatīvo klientu risinājumu izstrādē;
  • Vēlama pieredze darbā ar mobilo sakaru centrāli;
  • Augstākā izglītība Telekomunikāciju inženiera specialitātē;
  • Spēja patstāvīgi organizēt darbu prioritātes un laiku;
  • Prasme domāt un darīt tehniski, taču runāt klientam saprotamā valodā;
  • Labas latviešu, angļu un vēlamas krievu valodas zināšanas.

Strādājot pie mums Tu iegūsi:

  • interesantu un atbildīgu darbu starptautiskā uzņēmumā;
  • kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu;
  • dinamisku un uz vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru;
  • draudzīgus, atsaucīgus, profesionālus kolēģus un vadītājus;
  • veselības apdrošināšanu;
  • īpašas darbinieku priekšrocības telekomunikāciju pakalpojumos.
 
N.B. Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar kandidātiem kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.
CV un pieteikumus ar norādi “Korporatīvo klientu tehnisko risinājumu speciālists” sūtīt uz e-pastu: darbs@tele2.com.

Konfidencialitāti garantējam.

Piesakies vakancei:

Nav norādīts - Vārds Uzvārds
Nav norādīts - E-pasta adrese
Nav pareizs - E-pasta adrese
Nav norādīts - Kontakttālrunis
Nav norādīts
Formāti: PDF, DOC, līdz 2MB.