× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit
Delivery Noformē pirkumu on-line un jauno ierīci piegādāsim bez maksas tuvāko dienu laikā.
Insurance Pirmos 2 mēnešus ierīču apdrošināšana BEZ MAKSAS!
Payment Pērc ierīci 0% nomaksā uz 24 mēnešiem un nepārmaksā.
Return Ja nepieciešams, izmanto 14 dienu atgriešanas iespēju.
1/2
Ko nozīmē Tele2 ierīču 0% nomaksa?
Šī ir īpaša iespēja mūsu klientiem iegādāties ierīces, sadalot maksājumu uz ilgāku laika periodu un pats galvenais – neko par to nepiemaksāt! Katrai ierīcei mūsu interneta veikalā vari redzēt, ka maksa ir norādīta divos veidos – uz nomaksu un par pilnu summu. Tavā rēķinā būs iekļauta norādītā nomaksas summa, bez procentiem vai papildu maksājumiem. 

Dažreiz akcijas ietvaros ņemt ierīci nomaksā (sadalīt maksājumus) ir pat izdevīgāk, jo tad ierīcei tiek piešķirta kāda īpaša atlaide – samazinās ikmēneša maksājums, līdz ar to arī kopējā summa, kuru samaksāsi par ierīci līguma ietvaros.  
Kā nopirkt ierīci interneta veikalā?
  1. Izvēlies telefonu, kas visvairāk iet pie sirds.
  2. Izlem - pirksi to nomaksā vai uzreiz par pilnu cenu.
  3. Ņemsi nomaksā? Lieliski! Izvēlies, uz cik ilgu laiku - no 3 līdz 36 mēnešiem.
  4. Ja jau esi Tele2 klients, sadaļā "Tarifu plāns" atzīmē, ar kādu pieslēgumu lietosi jauno telefonu. Ja vēl neesi mūsu klients, bet gribi nopirkt telefonu nomaksā, izvēlies jaunu numuru vai pārnāc ar esošo no cita operatora.
  5. Uzmanību, ļoti svarīgs punkts! Izvēlies jaunā telefona krāsu.
  6. Drošs paliek nedrošs - iesakām pievienot arī telefona apdrošināšanu.
  7. Bungu rīboņa! Spied pogu “Pirkt”. Iespējams telefons, kuru vēlies, ir tev tuvākajā Tele2 centrā, to vari uzzināt apakšsadaļā “Kur pirkt?” (atverot telefona modeli un skatoties zemāk).
  8. Autorizējies ar internetbanku, Mans Tele2 vai reģistrējoties kā jauns klients. Izvērtējot līdzšinējo sadarbību un klienta parādvēsturi, ierīcei var tikt piemērota pirmā iemaksa. Neuztraucies - tas samazina ikmēneša maksājumu.
  9. Gandrīz galā! Norādi, kur un kad mums tev piegādāt jauno telefonu.
  10. Izvēlies apmaksas veidu, veic apmaksu un gaidi ciemos DPD kurjeru. Gatavs!
Lai labi kalpo!
Vai manu televizoru kurjers uznesīs augšā uz dzīvokli?
Televizora ierīci iespējams saņemt tikai ar kurjera piegādi.

Ja Pasūtījuma svars ir līdz 31.5 kg, kurjers Pasūtījumu izkraus no automašīnas un aiznesīs līdz tavām mājas durvīm. Ja kaut viens no Pasūtījuma iepakojumiem ir lielgabarīta prece (sver vairāk nekā 31.5 kg vai preces iepakojuma izmērs lielāks nekā 1,10 metri) kurjers nodrošinās tikai pasūtījuma izkraušanu no automašīnas un nepalīdzēs to aiznest līdz mājas durvīm.

Tev ir iespēja pasūtīt lielgabarīta preces izkraušanas pakalpojumu, formējot pasūtījuma piegādi. Pasūtījuma piegādi veic divi kurjeri/krāvēji, nodrošinot lielgabarīta preces nogādāšanu līdz durvīm bez tavas iesaistes, ievērojot, ka preču piegāde līdz dzīvokļa durvīm daudzdzīvokļu mājā tiek veikta ne augstāk par 5. stāvu, ja mājā nav pieejams preces gabarītiem atbilstošs lifts.
Preču piegādi līdz durvīm netiek nodrošināta arī šādos gadījumos:
•            durvju izmēri neatbilst preču gabarītiem;
•            pārāk šauras kāpnes;
•            citas telpu īpatnības, kas liedz ienest lielgabarīta preces.
 
Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Garantijas remontā vari nodot ierīci, kuru kā privātpersona esi iegādājies Tele2 interneta veikalā vai Tele2 centrā. Tai tiek nodrošināts 2 gadu garantijas termiņš kopš iegādes brīža, ja vien ražotājs nav noteicis citādāk. Ierīcei tiek veikts bezmaksas remonts, ja ievēroti ražotāja noteiktie garantijas remonta nosacījumi.

Jebkuru ierīci, izņemot televizorus, remontā vari nodot jebkurā Tele2 centrā. Pirms ierīces nodošanas remontā, iesakām pašam veikt ierīces atiestatīšanu uz sākotnējiem rūpnīcas iestatījumiem – iespējams, ka problēma tiks novērsta ierīci nenododot remontā. To vari izdarīt telefona iestatījumos.

Remonts var būt maksas pakalpojums, ja nav ievēroti ierīces instrukcijā paredzētie nosacījumi:
  • ja telefonam ir bijusi saskare ar mitrumu;
  • ja ir bojāts vai saspiests telefona ekrāns;
  • uz ierīces korpusa / virsmas ir buktes un/vai iespiedumi, kas liecina, ka telefons ir saņēmis spēcīgu triecienu arējas iedarbības rezultātā (tas nozīmē, ka trieciena rezultātā varētu būt ietekmētas arī citas detaļas) u.c.
Nododot ierīci garantijas remontā:
  • nepieciešams ierīces pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, pavadzīme, līgums);
  • ieteicams efektīvas diagnostikas nolūkos atnest ierīci pilnā komplektācijā (ierīce, lādētājs, austiņas).
Ierīci var nodot remontā arī cits cilvēks, kurš nav līguma slēdzējs, tomēr izņemt ierīci no remonta var tikai tā persona, kas to ir nodevusi.

Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?

Garantijas ietvaros televizorus var nodot tikai pie sertificētiem partneriem:
 
LG televizoru atbalsta dienests: 
Zvani uz 80200201, lai reģistrētu remonta pieteikumu.
Darba laiks:
  •      Pirmdiena - Ceturtdiena: 9.00 – 17.00;
  •      Piektdiena: 9.00 – 15.00;
  •      Sestdiena, Svētdiena un svētku dienas: slēgts.
Pieteikumu vari aizpildīt arī elektroniski: LG electronics atbalsts.

Garantijas un pēcgarantijas remontu televizoriem veic Elektronika Serviss (Tadaiķu iela 4, Rīga, LV-1004), tālr. 67717060. Servisa darba laiks - darba dienās no plkst. 9.00 - 18.00.
Klientu atbalsta speciālists uzdos jautājumus par problēmu un veiks ierīces diagnostiku pa tālruni. Ja pēc diagnostikas veikšanas tiks secināts, ka ierīce atbilst ražotāja garantijas noteikumiem, klientu atbalsta speciālists nodos informāciju servisu centram par pieteikumu un nosūtīs kurjeru uz tev ērtu ierīces nodošanas vietu. Tev vajadzēs ierīci droši iepakot tā, lai kurjers varētu pieņemt sūtījumu.

Samsung televizoru atbalsta dienests:

Piesakies garantijas remontam, zvanot uz Samsung klientu atbalsta dienestu – 80007267.
 

Darba laiks:
  • Darba dienās 9.00 - 19.00.

Pieteikumu vari aizpildīt arī elektroniski: Samsung servisa centrs.

Remontu televizoriem veic Elektronika Serviss (Tadaiķu iela 4, Rīga, LV-1004), tālr. 67717060. Servisa darba laiks: Darba dienās no plkst. 9.00 - 18.00.

Diagnostikas noteikšana notiks kopā ar tevi, sarunas laikā pa telefonu. Kad speciālista vizīte ir pieteikta, tuvākajā laikā ar tevi sazināsies servisa centra speciālists, kurš tālāk atbildēs uz visiem taviem jautājumiem par remontu - kad ierīci varēs saņemt un cik ilgu laiku remonts varētu aizņemt. Ja pēc diagnostikas veikšanas tiks secināts, ka ierīce atbilst ražotāja garantijas noteikumiem, klientu atbalsta speciālists nodos informāciju servisu centram par pieteikumu un nosūtīs kurjeru uz tev ērtu ierīces nodošanas vietu.

Garantijas remonta ietvaros kurjera pakalpojumi ir bez maksas. Kurjera pakalpojumi netiek segti tikai situācijās, kad ir nepieciešams remonts ārpus garantijas nosacījumu ietvariem, piemēram, ja ierīcei ir mehānisks bojājums.
Detalizētu informāciju par garantijas remonta gaitu vari noskaidrot, zvanot uz servisa centru.

SONY televizoru atbalsta dienests:

Remontu var pieteikt autorizēta servisa centra Elektronika Serviss mājaslapā https://www.elektronika.lv/ , sadaļā “Pasūtīt remontu vai piegādi”. Reģistrējot remonta pieteikumu, ja produktam ir garantija,  būs jāpievieno pirkuma apliecinošo dokumentu kopija, defekta apraksts un, ja iespējams, defekta foto. Attālināta diagnostika nav iespējama.

Garantijas laikā transportēšana uz servisu un atpakaļ ir bez maksas.

Remonta statusu vari noskaidrot https://www.elektronika.lv/ sadaļā “Noskaidrot remonta statusu”.
Ja servisā tiek konstatēts mehānisks defekts, kas radies produktam neatbilstošas lietošanas rezultātā, tad tev būs jāsedz servisam radušies nepamatotie zaudējumi.  Lai no tā izvairītos, reģistrējot remontu, tiek prasīts defekta apraksts, defekta foto, ja tāds ir iespējams. Servisa pārstāvis, pieņemot televizoru, veic apskati un, ja ir redzami mehāniski bojājumi, tad tiksi brīdināts par neatbilstību garantijas nosacījumiem. Pieņemšanas dokumentos tas tiek norādīts un līdz ar to būsi atbildīgs par remonta un transporta izmaksām.

Neskaidrību gadījumā vari sazināties ar Sony klientu apkalpošanas centru (tālr. 67280979).

Darba laiks:

  • Pirmdiena – Piektdiena: plkst. 10.00 – 19.00;
  • Sestdiena: plkst. 11.00 - 16.00;
  • Svētdiena: slēgts.
Kā rīkoties, ja vēlos atgriezt televizoru, kuru nesen iegādājos?
Ja esi vienojies par jaunas televizora ierīces iegādi attālināti, piemēram, Tele2 mājaslapā – tev ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no iegādātās preces, aizpildot atteikuma veidlapu šeit. 

Par to, kā aizpildīt pieteikumu par televizora atgriešanu, vairāk informācijas pieejamas šeit. 

14 dienu laikā, kopš apstiprinājuma saņemšanas e-pastā, televizora ierīci nepieciešams nogādāt, izmantojot kurjerpasta pakalpojumus, pilnā komplektācijā Tele2 sadarbības partnerim ALSO Latvia SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija. Ja ierīce netiks norādītājā laikā atgriezta, Tele2 ir tiesības atteikt ierīces atgriešanu. Šādā gadījumā Pircējs ir atbildīgs par savas televizora ierīces paņemšanu no  ALSO Latvija SIA, patstāvīgi sedzot izdevumus, kas saistīti ar šīs ierīces atpakaļ saņemšanu.

Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz pircējs. Par izmaksām interesēties pie pakalpojuma sniedzēja

 
Kā zināt, vai man būs pirmā iemaksa par ierīci uz nomaksu?
Visērtāk to vari noskaidrot mūsu interneta veikalā.
  1. Izvēlies, kādu ierīci tu vēlētos iegādāties, un sāc formēt pirkumu. Ne vienmēr, bet, jā, pirmās iemaksas maksājums atsevišķos gadījumos var būt obligāts. Nesatraucies, pēc tam to varēsi atcelt.
  2. Autorizējies ar internetbanku, Mans Tele2 vai ievadi savus datus (ja vēl neesi Tele2 klients).
  3. Kad tavi dati ir ielādēti, spied Turpināt.
  4. Ja būs nepieciešama pirmā iemaksa, parādīsies šāds paziņojums:
  5. Ja pirmā iemaksa nebūs nepieciešama, summa apmaksai būs 0,00 EUR. Ja tomēr vēlēsies izmaksāt daļu ierīces vērtības jau līguma slēgšanas brīdī, vari nospiest uz “i” burta ikonas blakus “Pirmā iemaksa” un to mainīt.
 
Vēl neesmu Tele2 klients, bet gribu pāriet pie jums un paņemt telefonu uz nomaksu.
Lieliska izvēle! Jā, tu vari iegādāties arī ierīci uz nomaksu, tomēr mums jābūt drošiem par tavu maksātspēju. Izvērtējot dažādus faktorus, līguma slēgšanas brīdī var būt nepieciešams iemaksāt daļu no ierīces vērtības (pirmā iemaksa). Tas samazinās mūsu kredītrisku un tavu ikmēneša maksājumu.
 
Vispirms tev jābūt vismaz vienam aktīvam numuram pie Tele2 un tad mūsu interneta veikalā varēsi noskaidrot, vai būs nepieciešama pirmā iemaksa. Uzzini vairāk šeit.
Kādām ierīču grupām piemērojama apgrieztā PVN maksāšanas kārtība?
Šis būs aktuāli, ja izvēlēto ierīci pirksi kā juridiska persona. 

Saskaņā ar “Pievienotās vērtības nodokļa likuma” 143.1 pantu, mobilo telefonu, planšetdatoru un portatīvo datoru iegādei piemērojama apgrieztā PVN maksāšanas kārtība. 
 
Pants attiecas uz juridiskām personām, Latvijā reģistrētiem PVN nodokļa maksātājiem, kuri par saņemtajām precēm maksā: 
  • ar uzņēmuma bankas karti, 
  • ar pārskaitījumu no uzņēmuma bankas konta. 

Turpmāk, iegādājoties minētās ierīces, Tele2 izrakstīs rēķinu bez PVN, dokumentā pievienojot atsauci uz grozītajiem likumiem. Arī ierīču pirkumu līgumos tiks piemērota PVN apgrieztā maksāšanas kārtība, un nodokļa rēķins izrakstīts bez PVN. Visi maksājumi jāveic, izmantojot bezskaidras naudas norēķinus – gan pirmajai iemaksai par ierīcēm, gan ikmēneša rēķinu apmaksai.  
 
Likums paredz, ka rūteriem, viedierīcēm un viedpalīgiem, piemēram, viedpulksteņiem un ierīču aksesuāriem, joprojām piemērojams PVN 21% apmērā.   

Pilna informācija par nodokļa apgrieztās maksāšanas kārtību atrodama VID mājas lapā. 
Citi jautājumi
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti