Turpinot savu attīstību, mobilo sakaru operators Tele2 nākamgad plāno palielināt kopējo darbinieku skaitu par vairāk nekā 10%. Pieaugums galvenokārt plānots komercdepartamentā, dubultojot strādājošo skaitu zvanu centra pārdošanas komandā.
Šobrīd uzņēmumā strādā aptuveni 280 darbinieki. Puse no tiem strādā Tele2 birojā Rīgā, bet otra puse – klientu apkalpošanas centros.
“Turpinot uzņēmuma attīstību, plānojam būtiski palielināt mūsu komandu, lai arī turpmāk klientiem nodrošinātu visaugstākā līmeņa pakalpojumus un apkalpošanu. Lai uzlabotu saziņu ikdienā ar klientiem, esam ieviesuši arī mūsdienīgus mākslīgā intelekta risinājumus, tomēr neskatoties uz to, vismaz pagaidām tehnoloģijas cilvēku nevar aizstāt pilnībā, it īpaši komunikācijā ar otru cilvēku,” atzīst Tele2 komercdepartamenta direktors Raivo Rosts. “Tieši tādēļ nākamgad mēs plānojam dubultot mūsu zvanu centra pārdošanas ekspertu komandu, kas ir lieliska darba vieta, piemēram, jauniešiem, kuri vēlas uzsākt savas darba gaitas. Es visiem stāstu, ka manas meitas noteikti izies zvanu centra pārdošanas eksperta skolu, jo tā viņām būs neatsverama pieredze, kas noderēs ikvienā darbavietā. Šajā pozīcijā cilvēks iemācās ātri domāt, kā arī komunikācijas un argumentācijas prasmes.”
Tele2 personāla vadītāja Aija Bite-Ozere stāsta, ka jau nākamā gada sākumā plānots palielināt komandu par aptuveni 40 jauniem darbiniekiem.
“Jaunu darbinieku piesaiste ir zināms izaicinājums ikvienam uzņēmumam, neatkarībā no tā, kāda ir situācija darba tirgū. Tele2 seko līdzi pasaules labākajām tendencēm, lai saviem darbiniekiem nodrošinātu mūsdienīgu darba vidi: esam investējuši gandrīz 1 miljonu eiro jaunā biroja izveidē, tāpat mūsu atalgojuma fonds pēdējo trīs gadu laikā palielinājies par 15%. Mūsu darbinieki novērtē arīdzan veselības apdrošināšanas programmu, ko iespējams iegādāties vēl diviem ģimenes locekļiem. Konkurētspējīgā darba vide, profesionālā komanda un daudzveidīgas motivēšanas aktivitātes ļāvušas mums pēdējos gados būtiski samazināt darbinieku mainību, saglabāt nemainīgi augstu darbinieku apmierinātības līmeni, kā arī būt vienam no iekārojamākajiem darba devējiem Latvijā” saka A.Bite-Ozere.
Tele2 aizvadītajā gadā nodokļos kopumā samaksājis 24,4 miljonus eiro. Gada laikā šī summa pieaugusi par aptuveni 7%, bet pēdējo piecu gadu laikā dubultojusies.
Zvanu centra pārdošanas eksperta vakancei vari pieteikties šeit.
“Turpinot uzņēmuma attīstību, plānojam būtiski palielināt mūsu komandu, lai arī turpmāk klientiem nodrošinātu visaugstākā līmeņa pakalpojumus un apkalpošanu. Lai uzlabotu saziņu ikdienā ar klientiem, esam ieviesuši arī mūsdienīgus mākslīgā intelekta risinājumus, tomēr neskatoties uz to, vismaz pagaidām tehnoloģijas cilvēku nevar aizstāt pilnībā, it īpaši komunikācijā ar otru cilvēku,” atzīst Tele2 komercdepartamenta direktors Raivo Rosts. “Tieši tādēļ nākamgad mēs plānojam dubultot mūsu zvanu centra pārdošanas ekspertu komandu, kas ir lieliska darba vieta, piemēram, jauniešiem, kuri vēlas uzsākt savas darba gaitas. Es visiem stāstu, ka manas meitas noteikti izies zvanu centra pārdošanas eksperta skolu, jo tā viņām būs neatsverama pieredze, kas noderēs ikvienā darbavietā. Šajā pozīcijā cilvēks iemācās ātri domāt, kā arī komunikācijas un argumentācijas prasmes.”
Tele2 personāla vadītāja Aija Bite-Ozere stāsta, ka jau nākamā gada sākumā plānots palielināt komandu par aptuveni 40 jauniem darbiniekiem.
“Jaunu darbinieku piesaiste ir zināms izaicinājums ikvienam uzņēmumam, neatkarībā no tā, kāda ir situācija darba tirgū. Tele2 seko līdzi pasaules labākajām tendencēm, lai saviem darbiniekiem nodrošinātu mūsdienīgu darba vidi: esam investējuši gandrīz 1 miljonu eiro jaunā biroja izveidē, tāpat mūsu atalgojuma fonds pēdējo trīs gadu laikā palielinājies par 15%. Mūsu darbinieki novērtē arīdzan veselības apdrošināšanas programmu, ko iespējams iegādāties vēl diviem ģimenes locekļiem. Konkurētspējīgā darba vide, profesionālā komanda un daudzveidīgas motivēšanas aktivitātes ļāvušas mums pēdējos gados būtiski samazināt darbinieku mainību, saglabāt nemainīgi augstu darbinieku apmierinātības līmeni, kā arī būt vienam no iekārojamākajiem darba devējiem Latvijā” saka A.Bite-Ozere.
Tele2 aizvadītajā gadā nodokļos kopumā samaksājis 24,4 miljonus eiro. Gada laikā šī summa pieaugusi par aptuveni 7%, bet pēdējo piecu gadu laikā dubultojusies.
Zvanu centra pārdošanas eksperta vakancei vari pieteikties šeit.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
11.12.2025
Latvijas iedzīvotājiem būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” informē, ka no nākamā gada Latvijas mobilo sakaru lietotājiem, kuri dosies uz Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) valstīm, būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms. Piemēram,...
11.12.2025
Lietus un tumsa “dzen” cilvēkus internetā: datu patēriņš aug par 30 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apkopotie dati liecina, ka līdz ar tumšo un lietaino laiku būtiski pieaudzis mobilā interneta patēriņš. Piemēram, datu patēriņš “Tele2” tīklā kopš septembra palielinājies par aptuveni 30...
10.12.2025
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...

































