Šogad Tele2 un Zelta Zivtiņas klienti, kas ir puse no valsts iedzīvotājiem, būtiski vairāk lieto mobilos sakarus ārvalstīs. Dodoties ceļojumā vai biznesa braucienā, Tele2 un Zelta Zivtiņas klienti daudz vairāk runā pa telefonu, minūšu apjomam pieaugot pat par pusmiljonu, savukārt nosūtīto īsziņu skaits saglabājas nemainīgi augsts – vairāk nekā 8,5 miljoni. Ceļojot ārvalstīs, klientu mobilā interneta patēriņš ir saglabājies rekordliels visus mēnešus.
Tele2 produktu direktors Didzis Solims: “““Tele2” ir līderis Latvijas tirgū ar mobilo sakaru piedāvājumu iedzīvotājiem un uzņēmējiem, kuri ceļo. Ieviešot inovatīvus pakalpojumus, esam parūpējušies, ka interneta lietošana un zvanu veikšana ārvalstīs ir kļuvusi daudz izdevīgāka nekā to nosaka Eiropas Savienības regulas, kas ir galvenais izskaidrojums tam, kāpēc mūsu klienti ievērojami vairāk lieto mobilo sakaru pakalpojumus ārvalstīs”.
Tele2 un Zelta Zivtiņas klientiem ir pieejami unikāli piedāvājumi:
Lai klienti būtu pārliecināti par to, ka viņiem nebūs negaidīti lieli mobilā interneta rēķini, “Tele2” ir ieviesis vairākus drošības risinājumus:
Jautājumu gadījumā “Tele2” klienti, esot ārvalstīs, bez maksas var zvanīt uz “Tele2” diennakts informatīvo dienestu (+371 29560600).
Tele2 un Zelta Zivtiņas klientiem ir pieejami unikāli piedāvājumi:
- Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas viesabonēšanā nodrošina 4G tīklu ASV un vairākās ES valstīs
- Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas piedāvā tarifu plānu Baltija mobilo sakaru pakalpojumu lietošanai visās Baltijas valstīs – bezlimita zvanus un īsziņas un 2GB mobilā internet lietošanai.
- Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas piedāvā pakalpojumu Datu pakas ārvalstīs, ar kurām var lietot konkrētu mobilā internetu apjomu par izdevīgu cenu jau 100 pasaules valstīs visos kontinentos. Pasūtot datu paku var ne tikai izdevīgi lietot internetu, bet arī ērti kontrolēt tā patēriņu.
Lai klienti būtu pārliecināti par to, ka viņiem nebūs negaidīti lieli mobilā interneta rēķini, “Tele2” ir ieviesis vairākus drošības risinājumus:
- Jebkurā diennakts laikā klienti var pārbaudīt iztērēto apjomu, nosūtot burtu “i” uz 1601.
- “Tele2” informē klientus ar īsziņas palīdzību, ja interneta patēriņš ir sasniedzis 80% no izvēlētā pakalpojuma “Datu pakas ārvalstīs” iekļautā apjoma.
Jautājumu gadījumā “Tele2” klienti, esot ārvalstīs, bez maksas var zvanīt uz “Tele2” diennakts informatīvo dienestu (+371 29560600).
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
11.12.2025
Latvijas iedzīvotājiem būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” informē, ka no nākamā gada Latvijas mobilo sakaru lietotājiem, kuri dosies uz Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) valstīm, būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms. Piemēram,...
11.12.2025
Lietus un tumsa “dzen” cilvēkus internetā: datu patēriņš aug par 30 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apkopotie dati liecina, ka līdz ar tumšo un lietaino laiku būtiski pieaudzis mobilā interneta patēriņš. Piemēram, datu patēriņš “Tele2” tīklā kopš septembra palielinājies par aptuveni 30...
10.12.2025
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...

































