Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” investēs vairāk nekā pusmiljonu eiro digitālo apkalpošanas kanālu attīstībā, lai klientiem nodrošinātu vēl ērtāku un modernāku servisu. Investīcijas tiks ieguldītas pašapkalpošanās portāla, mobilās lietotnes un internetveikala iespēju paplašināšanā un lietojamības uzlabošanā, it īpaši mobilajās ierīcēs.
“Šobrīd jau vairāk nekā trešdaļa klientu regulāri tiek apkalpoti pašapkalpošanās portālā un mobilajā lietotnē. Savukārt internetveikalā pirkumus veic aptuveni puse mūsu klientu. Visstraujākais aktivitātes pieaugums ir novērojams tieši “Tele2” mobilajā lietotnē, jo gada laikā tur apkalpoto darījumu skaits palielinājies par 96 %,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Vienlaicīgi “Tele2” mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot internetvides un klātienes apkalpošanas priekšrocības, nodrošinot maksimāli viegli pieejamu informāciju un ātru klientu atbalstu viņiem ērtā veidā.”
Kā atzīst uzņēmumā, par to, ka digitālās vides priekšrocības klienti novērtē arvien vairāk, liecina arī fakts, ka klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 4 %. Šis ir būtisks rādītājs, ņemot vērā, ka kopējais izrakstīto rēķinu skaits gada laikā ir pieaudzis par 6,5 % un pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir vairāk nekā 1 miljons.
Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu paradumu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem ierīču un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45 %), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.
Kā atzīst uzņēmumā, par to, ka digitālās vides priekšrocības klienti novērtē arvien vairāk, liecina arī fakts, ka klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 4 %. Šis ir būtisks rādītājs, ņemot vērā, ka kopējais izrakstīto rēķinu skaits gada laikā ir pieaudzis par 6,5 % un pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir vairāk nekā 1 miljons.
Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu paradumu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem ierīču un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45 %), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
11.12.2025
Latvijas iedzīvotājiem būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” informē, ka no nākamā gada Latvijas mobilo sakaru lietotājiem, kuri dosies uz Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) valstīm, būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms. Piemēram,...
11.12.2025
Lietus un tumsa “dzen” cilvēkus internetā: datu patēriņš aug par 30 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apkopotie dati liecina, ka līdz ar tumšo un lietaino laiku būtiski pieaudzis mobilā interneta patēriņš. Piemēram, datu patēriņš “Tele2” tīklā kopš septembra palielinājies par aptuveni 30...
10.12.2025
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...

































