Mobilo sakaru operators “Tele2” kopš pandēmijas sākuma digitālajā attīstībā investējis 1,5 milj. eiro. Uzņēmuma dati liecina, ka šobrīd jau vairāk nekā trešdaļa klientu tiek pilnībā apkalpoti digitālajā vidē – pašapkalpošanās portālā, mobilajā lietotnē un interneta mājas lapā. Turklāt gada laikā šādu klientu skaits ir palielinājies par 10%.
Ja aplūko digitālo apkalpošanas kanālu pieaugumu atsevišķi, tad visstraujāk gada laikā – par 70% – palielinājies mobilās lietotnes izmantotāju skaits.
“Pēdējā gada laikā uzņēmumi ir veikuši milzīgu lēcienu digitālo pakalpojumu attīstībā, bet klienti ir būtiski auguši digitālo prasmju jomā – turklāt to var attiecināt uz visām paaudzēm, arī senioriem. Mēs, piemēram, esam digitalizējuši faktiski visus pakalpojumus, lai klients visu varētu paveikt interneta vidē, sākot no līguma noslēgšanas un rēķina apmaksas, beidzot ar pakalpojumu pieslēgšanu, konsultācijām un ērtu produktu piegādi,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Būtiski, ka šī pāreja uz digitālo vidi nav īslaicīgs fenomens, jo tie klienti, kuri ir atklājuši digitālās vides priekšrocības, turpina tās aktīvi arī izmantot, jo tas ir veids kā var ietaupītu laiku un naudu. Vienlaikus digitalizācija atvieglo darbinieku ikdienu un ceļ uzņēmuma produktivitāti.”
Kā atzīst uzņēmumā, par to, ka digitālās vides priekšrocības klienti novērtē arvien vairāk liecina arī fakts, ka klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 10% jeb aptuveni 1,5 tonnām.
“Pakalpojumu digitalizācija neapšaubāmi atstāj arī pozitīvu ietekmi uz apkārtējo vidi, kas ir īpaši būtisks aspekts jaunākajai paaudzei. Papīra un degvielas patēriņa samazināšana ir redzamākie elementi pakalpojumu digitalizācijā. Piemēram, šobrīd vairs tikai aptuveni 12% klientu rēķinu saņem pa pastu,” atzīt R.Rosts.
“Pēdējā gada laikā uzņēmumi ir veikuši milzīgu lēcienu digitālo pakalpojumu attīstībā, bet klienti ir būtiski auguši digitālo prasmju jomā – turklāt to var attiecināt uz visām paaudzēm, arī senioriem. Mēs, piemēram, esam digitalizējuši faktiski visus pakalpojumus, lai klients visu varētu paveikt interneta vidē, sākot no līguma noslēgšanas un rēķina apmaksas, beidzot ar pakalpojumu pieslēgšanu, konsultācijām un ērtu produktu piegādi,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Būtiski, ka šī pāreja uz digitālo vidi nav īslaicīgs fenomens, jo tie klienti, kuri ir atklājuši digitālās vides priekšrocības, turpina tās aktīvi arī izmantot, jo tas ir veids kā var ietaupītu laiku un naudu. Vienlaikus digitalizācija atvieglo darbinieku ikdienu un ceļ uzņēmuma produktivitāti.”
Kā atzīst uzņēmumā, par to, ka digitālās vides priekšrocības klienti novērtē arvien vairāk liecina arī fakts, ka klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 10% jeb aptuveni 1,5 tonnām.
“Pakalpojumu digitalizācija neapšaubāmi atstāj arī pozitīvu ietekmi uz apkārtējo vidi, kas ir īpaši būtisks aspekts jaunākajai paaudzei. Papīra un degvielas patēriņa samazināšana ir redzamākie elementi pakalpojumu digitalizācijā. Piemēram, šobrīd vairs tikai aptuveni 12% klientu rēķinu saņem pa pastu,” atzīt R.Rosts.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
11.12.2025
Latvijas iedzīvotājiem būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” informē, ka no nākamā gada Latvijas mobilo sakaru lietotājiem, kuri dosies uz Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) valstīm, būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms. Piemēram,...
11.12.2025
Lietus un tumsa “dzen” cilvēkus internetā: datu patēriņš aug par 30 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apkopotie dati liecina, ka līdz ar tumšo un lietaino laiku būtiski pieaudzis mobilā interneta patēriņš. Piemēram, datu patēriņš “Tele2” tīklā kopš septembra palielinājies par aptuveni 30...
10.12.2025
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...

































