8.04.2021
Pētījums: viens neatbildēts klienta jautājums Latvijā izmaksā 123 eiro – divreiz vairāk nekā pirms diviem gadiem
Mobilo sakaru operatora “Tele2” un “SKDS” veiktā Latvijas uzņēmēju aptauja liecina, ka viens neatbildēts klienta jautājums izmaksā aptuveni 123 eiro. Pirms diviem gadiem uzņēmēji atzina, ka neatbildēts klienta jautājums tiem izmaksā aptuveni 60 eiro.
Pandēmijas laikā klientu apkalpošanas loma ir būtiski pieaugusi, it īpaši ņemot vērā, ka daudzas preces un pakalpojumus klienti var iegādāties tikai attālināti. “Tele2” un “SKDS” veiktās uzņēmēju aptaujas dati rāda, ka visbiežāk uzņēmumi klientu jautājumus saņem telefoniski (76,6%), e-pastā (60,6%) un sociālajos tīklos (23,6%).
“Līdzīgu uzņēmēju aptauju mēs veicām pirms diviem gadiem. Tas, ko varam šo gadu laikā novērot – klienti ir kļuvuši uzņēmumiem daudz vērtīgāki. Protams, ka lielu iespaidu ir atstājusi pandēmija un tās radītie ierobežojumi, kas likuši vairāk apzināt katra klienta iespējamo pienesumu vai tieši pretēji – zaudējumu,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Kā redzams no pētījuma, tad attīstījušies arī uzņēmumi, jo šobrīd jau 18% uzņēmumu ieviesta ienākošo klientu jautājumu uzskaite un attiecīgi ir pieejami dati par to, vai konkrēto klientu ir izdevies apkalpot. Pirms diviem gadiem šādu uzņēmumu bija tikai 13%.”
Iemesli, kādēļ uzņēmumos netiek atbildēts uz klientu jautājumiem, ir atšķirīgi. Piemēram, 21% gadījumu uzņēmēji atzīst, ka uz klientu jautājumiem netiek atbildēts, jo zvani tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 20% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot jau ar citu klientu. Kas būtiski, 39% uzņēmēju nemācēja nosaukt konkrētu iemeslu klientu zvanu neatbildēšanai, kas var liecināt par to, ka netiek veikta šāda analīze.
Kā atzīst “Tele2” pārstāvji, tad tehnoloģiskie risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot klientu jautājumus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, un tie neprasa lielas investīcijas. To visu faktiski var paveikt ar mobilā telefona palīdzību.
Latvijas uzņēmēju aptauja tika veikta sadarbībā ar pētījumu centru “SKDS” šī gada martā. Kopumā tika aptaujāti 750 uzņēmēji.
“Līdzīgu uzņēmēju aptauju mēs veicām pirms diviem gadiem. Tas, ko varam šo gadu laikā novērot – klienti ir kļuvuši uzņēmumiem daudz vērtīgāki. Protams, ka lielu iespaidu ir atstājusi pandēmija un tās radītie ierobežojumi, kas likuši vairāk apzināt katra klienta iespējamo pienesumu vai tieši pretēji – zaudējumu,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Kā redzams no pētījuma, tad attīstījušies arī uzņēmumi, jo šobrīd jau 18% uzņēmumu ieviesta ienākošo klientu jautājumu uzskaite un attiecīgi ir pieejami dati par to, vai konkrēto klientu ir izdevies apkalpot. Pirms diviem gadiem šādu uzņēmumu bija tikai 13%.”
Iemesli, kādēļ uzņēmumos netiek atbildēts uz klientu jautājumiem, ir atšķirīgi. Piemēram, 21% gadījumu uzņēmēji atzīst, ka uz klientu jautājumiem netiek atbildēts, jo zvani tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 20% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot jau ar citu klientu. Kas būtiski, 39% uzņēmēju nemācēja nosaukt konkrētu iemeslu klientu zvanu neatbildēšanai, kas var liecināt par to, ka netiek veikta šāda analīze.
Kā atzīst “Tele2” pārstāvji, tad tehnoloģiskie risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot klientu jautājumus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, un tie neprasa lielas investīcijas. To visu faktiski var paveikt ar mobilā telefona palīdzību.
Latvijas uzņēmēju aptauja tika veikta sadarbībā ar pētījumu centru “SKDS” šī gada martā. Kopumā tika aptaujāti 750 uzņēmēji.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
10.12.2024
“Tele2” turpina attīstīt galda spēles, investīciju apjomam sasniedzot gandrīz 300 000 eiro
“Tele2” jau piekto gadu kopā ar kādu no Latvijas māksliniecēm rada īpašu Ziemassvētku galda spēli, investējot kopumā gandrīz 300 000 eiro. Šogad “Tele2” radījis īpašu Ziemassvētku “Brīnumzemes bingo”, kurai...
10.12.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
3.12.2024
“Tele2” klientiem pieejama VoWiFi tehnoloģija; VoWiFi un VoLTE ieviešanā investēti 5 milj. eiro
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” visiem saviem klientiem balss sakaru nodrošināšanai sācis piedāvāt VoWiFi (Voice over WiFi) tehnoloģiju. VoWiFi ļauj nodrošināt kvalitatīvākus balss sakarus specifiskās iekštelpās, kur mobilo sakaru...