8.04.2021
Pētījums: viens neatbildēts klienta jautājums Latvijā izmaksā 123 eiro – divreiz vairāk nekā pirms diviem gadiem
Mobilo sakaru operatora “Tele2” un “SKDS” veiktā Latvijas uzņēmēju aptauja liecina, ka viens neatbildēts klienta jautājums izmaksā aptuveni 123 eiro. Pirms diviem gadiem uzņēmēji atzina, ka neatbildēts klienta jautājums tiem izmaksā aptuveni 60 eiro.
Pandēmijas laikā klientu apkalpošanas loma ir būtiski pieaugusi, it īpaši ņemot vērā, ka daudzas preces un pakalpojumus klienti var iegādāties tikai attālināti. “Tele2” un “SKDS” veiktās uzņēmēju aptaujas dati rāda, ka visbiežāk uzņēmumi klientu jautājumus saņem telefoniski (76,6%), e-pastā (60,6%) un sociālajos tīklos (23,6%).
“Līdzīgu uzņēmēju aptauju mēs veicām pirms diviem gadiem. Tas, ko varam šo gadu laikā novērot – klienti ir kļuvuši uzņēmumiem daudz vērtīgāki. Protams, ka lielu iespaidu ir atstājusi pandēmija un tās radītie ierobežojumi, kas likuši vairāk apzināt katra klienta iespējamo pienesumu vai tieši pretēji – zaudējumu,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Kā redzams no pētījuma, tad attīstījušies arī uzņēmumi, jo šobrīd jau 18% uzņēmumu ieviesta ienākošo klientu jautājumu uzskaite un attiecīgi ir pieejami dati par to, vai konkrēto klientu ir izdevies apkalpot. Pirms diviem gadiem šādu uzņēmumu bija tikai 13%.”
Iemesli, kādēļ uzņēmumos netiek atbildēts uz klientu jautājumiem, ir atšķirīgi. Piemēram, 21% gadījumu uzņēmēji atzīst, ka uz klientu jautājumiem netiek atbildēts, jo zvani tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 20% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot jau ar citu klientu. Kas būtiski, 39% uzņēmēju nemācēja nosaukt konkrētu iemeslu klientu zvanu neatbildēšanai, kas var liecināt par to, ka netiek veikta šāda analīze.
Kā atzīst “Tele2” pārstāvji, tad tehnoloģiskie risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot klientu jautājumus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, un tie neprasa lielas investīcijas. To visu faktiski var paveikt ar mobilā telefona palīdzību.
Latvijas uzņēmēju aptauja tika veikta sadarbībā ar pētījumu centru “SKDS” šī gada martā. Kopumā tika aptaujāti 750 uzņēmēji.
“Līdzīgu uzņēmēju aptauju mēs veicām pirms diviem gadiem. Tas, ko varam šo gadu laikā novērot – klienti ir kļuvuši uzņēmumiem daudz vērtīgāki. Protams, ka lielu iespaidu ir atstājusi pandēmija un tās radītie ierobežojumi, kas likuši vairāk apzināt katra klienta iespējamo pienesumu vai tieši pretēji – zaudējumu,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Kā redzams no pētījuma, tad attīstījušies arī uzņēmumi, jo šobrīd jau 18% uzņēmumu ieviesta ienākošo klientu jautājumu uzskaite un attiecīgi ir pieejami dati par to, vai konkrēto klientu ir izdevies apkalpot. Pirms diviem gadiem šādu uzņēmumu bija tikai 13%.”
Iemesli, kādēļ uzņēmumos netiek atbildēts uz klientu jautājumiem, ir atšķirīgi. Piemēram, 21% gadījumu uzņēmēji atzīst, ka uz klientu jautājumiem netiek atbildēts, jo zvani tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 20% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot jau ar citu klientu. Kas būtiski, 39% uzņēmēju nemācēja nosaukt konkrētu iemeslu klientu zvanu neatbildēšanai, kas var liecināt par to, ka netiek veikta šāda analīze.
Kā atzīst “Tele2” pārstāvji, tad tehnoloģiskie risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot klientu jautājumus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, un tie neprasa lielas investīcijas. To visu faktiski var paveikt ar mobilā telefona palīdzību.
Latvijas uzņēmēju aptauja tika veikta sadarbībā ar pētījumu centru “SKDS” šī gada martā. Kopumā tika aptaujāti 750 uzņēmēji.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Mums vienmēr ir ko piedāvāt!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvākajā darba dienā 9:00-17:00, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvākajā darba dienā 9:00-17:00, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
23.03.2023
“Tele2” ievieš VoWiFi balss sakaru nodrošināšanā
Mobilo sakaru operatora “Tele2” un “SKDS” veiktā Latvijas uzņēmēju aptauja liecina, ka viens neatbildēts klienta jautājums izmaksā aptuveni 123 eiro. Pirms diviem gadiem uzņēmēji atzina, ka neatbildēts klienta jautājums...
10.03.2023
“Zelta Zivtiņas Čempionāts” atkal pulcēs desmitiem tūkstošu jauniešu
Mobilo sakaru operatora “Tele2” un “SKDS” veiktā Latvijas uzņēmēju aptauja liecina, ka viens neatbildēts klienta jautājums izmaksā aptuveni 123 eiro. Pirms diviem gadiem uzņēmēji atzina, ka neatbildēts klienta jautājums...
9.03.2023
“Tele2” ievieš VoLTE tehnoloģiju arī “Zelta Zivtiņa” priekšapmaksas karšu klientiem
Mobilo sakaru operatora “Tele2” un “SKDS” veiktā Latvijas uzņēmēju aptauja liecina, ka viens neatbildēts klienta jautājums izmaksā aptuveni 123 eiro. Pirms diviem gadiem uzņēmēji atzina, ka neatbildēts klienta jautājums...