Tikai 30% Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu plāno šogad investēt klientu apkalpošanas uzlabošanā, liecina multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un “Norstat” veiktās Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu aptaujas dati. Visbiežāk uzņēmumi, kas plāno investēt klientu apkalpošanā, pārstāv veselības un sociālās aprūpes nozari, kā arī mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību. Savukārt uzņēmumi no tādām nozarēm kā lauksaimniecība, mežsaimniecība un zivsaimniecība, informācijas un komunikācijas pakalpojumi, kā arī nekustamais īpašums un izklaide vismazāk plāno investēt klientu apkalpošanā.
Tie uzņēmumi, kas plāno investēt klientu apkalpošanā, visbiežāk to darīs apmācot darbiniekus klientu apkalpošanā (70%). Tālāk seko tādas aktivitātes klientu apkalpošanas uzlabošanā kā klientu proaktīva informēšana par uzņēmumu jaunumiem (64%) un investēšana tehnoloģijās, kas ļauj efektīvāk apkalpot klientus attālināti (63%).
“Mūsu veiktās aptaujas dati rāda, ka uzņēmumi pārsteidzoši maz vērības plāno pievērst klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mums diemžēl nav datu, kas ir tie iemesli, kādēļ uzņēmumi to neplāno darīt, taču mūsdienās, kad konkurence faktiski visās nozarēs ir ļoti asa, klientu apkalpošanai vajadzētu būt tam virzienam, kuram pievērst pastiprinātu uzmanību,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Iespējams daudziem šķiet, ka tas ir ļoti dārgs process, taču ne vienmēr tas prasa milzīgas investīcijas. Piemēram, lai nodrošinātu modernu un efektīvu klientu apkalpošanu attālināti, faktiski ir nepieciešams tikai mobilais telefons ar attiecīgo tarifa plānu pieslēgumu, kas ļauj uzņēmumam uzskaitīt un analizēt ienākošo zvanu plūsmu, veikt zvanu pāradresāciju un nodrošināt klientu informēšanu 24/7, uzstādot automātisko atbildētāju.”
Aptaujas dati arī rāda, ka visbiežāk klientu apkalpošanā neplāno investēt uzņēmumi, kurā strādā līdz 10 darbinieki – to plāno darīt tikai aptuveni ceturtā daļa šo uzņēmumu.
Aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat” 2023. gada februāri, aptaujājot 750 Latvijas mazos un vidējos uzņēmumus.
“Mūsu veiktās aptaujas dati rāda, ka uzņēmumi pārsteidzoši maz vērības plāno pievērst klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mums diemžēl nav datu, kas ir tie iemesli, kādēļ uzņēmumi to neplāno darīt, taču mūsdienās, kad konkurence faktiski visās nozarēs ir ļoti asa, klientu apkalpošanai vajadzētu būt tam virzienam, kuram pievērst pastiprinātu uzmanību,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Iespējams daudziem šķiet, ka tas ir ļoti dārgs process, taču ne vienmēr tas prasa milzīgas investīcijas. Piemēram, lai nodrošinātu modernu un efektīvu klientu apkalpošanu attālināti, faktiski ir nepieciešams tikai mobilais telefons ar attiecīgo tarifa plānu pieslēgumu, kas ļauj uzņēmumam uzskaitīt un analizēt ienākošo zvanu plūsmu, veikt zvanu pāradresāciju un nodrošināt klientu informēšanu 24/7, uzstādot automātisko atbildētāju.”
Aptaujas dati arī rāda, ka visbiežāk klientu apkalpošanā neplāno investēt uzņēmumi, kurā strādā līdz 10 darbinieki – to plāno darīt tikai aptuveni ceturtā daļa šo uzņēmumu.
Aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat” 2023. gada februāri, aptaujājot 750 Latvijas mazos un vidējos uzņēmumus.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
11.12.2025
Latvijas iedzīvotājiem būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” informē, ka no nākamā gada Latvijas mobilo sakaru lietotājiem, kuri dosies uz Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) valstīm, būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms. Piemēram,...
11.12.2025
Lietus un tumsa “dzen” cilvēkus internetā: datu patēriņš aug par 30 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apkopotie dati liecina, ka līdz ar tumšo un lietaino laiku būtiski pieaudzis mobilā interneta patēriņš. Piemēram, datu patēriņš “Tele2” tīklā kopš septembra palielinājies par aptuveni 30...
10.12.2025
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...

































