Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” sadarbībā ar “Norstat Latvija” veiktā aptauja liecina, ka 80% mazo un vidējo uzņēmumu mēdz atbildēt uz darba zvaniem un e-pastiem, esot brīvdienās vai atvaļinājumā. Visbiežāk to dara būvniecības, mākslas un izklaides, kā arī izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumu nozarē strādājošie uzņēmēji.
Kā visbiežākos iemeslus, kādēļ uzņēmēji strādā arī savā brīvajā laikā, viņi min pārāk lielo atbildības sajūtu (46%), aizvietotāju trūkumu (37%) un nevēlēšanos atlikt darbus uz laiku, kad atgriezīsies no brīvdienām (34%).
“Aptaujas dati rāda, ka mazie un vidējie uzņēmēji ar visu savu sirdi ir biznesā, kas saistīts gan ar emocionāliem, gan racionāliem apsvērumiem, tādēļ ir saprotams, kādēļ viņi strādā arī brīvajā laikā,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Bieži ir steidzami jautājumi, kurus nevar atlikt un kur nepieciešama uzņēmēja tieša iesaiste, tomēr vienlaikus ir arī vairāki pavisam vienkārši tehnoloģiski risinājumi, kurus ieviešot, mazā uzņēmēja ikdienā var kļūt nedaudz vieglāka, ļaujot arī atslēgties no ikdienas darba pienākumiem. Piemēram, kad man bija nepieciešami mērnieka pakalpojumi un zvanīju mērniekam, mobilajā tālrunī atskanēja automātiskais atbildētājs ar paziņojumu, ka viņš ir atvaļinājumā un darbā atgriezīsies pēc vienas nedēļas. Lai arī tas nozīmēja, ka man jāgaida nedēļu, sapratu, ka iekļaujos sev noteiktajā termiņā un varu pagaidīt. Šāda atgriezeniskā saite ir svarīga, jo ļoti bieži klientam ir nepieciešama tikai un vienīgi skaidrība – sajūta, ka tev atzvanīs, ka saņemsi pakalpojumu. Nesaņemot atbildi un nesaprotot, vai iegūšu pakalpojumu, es būtu pārlēcis pie cita pakalpojuma sniedzēja.”
“Tele2” sadarbībā ar “Norstat Latvija” mazo un vidējo uzņēmēju aptauja veica šī gada jūnijā un jūlijā, aptaujājot 750 uzņēmējus.
“Aptaujas dati rāda, ka mazie un vidējie uzņēmēji ar visu savu sirdi ir biznesā, kas saistīts gan ar emocionāliem, gan racionāliem apsvērumiem, tādēļ ir saprotams, kādēļ viņi strādā arī brīvajā laikā,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Bieži ir steidzami jautājumi, kurus nevar atlikt un kur nepieciešama uzņēmēja tieša iesaiste, tomēr vienlaikus ir arī vairāki pavisam vienkārši tehnoloģiski risinājumi, kurus ieviešot, mazā uzņēmēja ikdienā var kļūt nedaudz vieglāka, ļaujot arī atslēgties no ikdienas darba pienākumiem. Piemēram, kad man bija nepieciešami mērnieka pakalpojumi un zvanīju mērniekam, mobilajā tālrunī atskanēja automātiskais atbildētājs ar paziņojumu, ka viņš ir atvaļinājumā un darbā atgriezīsies pēc vienas nedēļas. Lai arī tas nozīmēja, ka man jāgaida nedēļu, sapratu, ka iekļaujos sev noteiktajā termiņā un varu pagaidīt. Šāda atgriezeniskā saite ir svarīga, jo ļoti bieži klientam ir nepieciešama tikai un vienīgi skaidrība – sajūta, ka tev atzvanīs, ka saņemsi pakalpojumu. Nesaņemot atbildi un nesaprotot, vai iegūšu pakalpojumu, es būtu pārlēcis pie cita pakalpojuma sniedzēja.”
“Tele2” sadarbībā ar “Norstat Latvija” mazo un vidējo uzņēmēju aptauja veica šī gada jūnijā un jūlijā, aptaujājot 750 uzņēmējus.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
11.12.2025
Latvijas iedzīvotājiem būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” informē, ka no nākamā gada Latvijas mobilo sakaru lietotājiem, kuri dosies uz Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) valstīm, būs pieejams lielāks mobilo datu apjoms. Piemēram,...
11.12.2025
Lietus un tumsa “dzen” cilvēkus internetā: datu patēriņš aug par 30 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apkopotie dati liecina, ka līdz ar tumšo un lietaino laiku būtiski pieaudzis mobilā interneta patēriņš. Piemēram, datu patēriņš “Tele2” tīklā kopš septembra palielinājies par aptuveni 30...
10.12.2025
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...

































