
Izmaksu
kontroles limits

Lai nedomātu par izmaksām un justos drošāk, piedāvājam kontrolēt savas izmaksas par mobilajiem pakalpojumiem. Ikvienam savam numuram (balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēgumam) vari noteikt ikmēneša limitu izmaksām virs abonēšanas maksas. Tiklīdz sasniegsi 70% no sava noteiktā limita, atsūtīsim tev informatīvu īsziņu, savukārt sasniedzot 100% no noteiktā limita, varam piedāvāt tev brīvi izvēlēties vienu no iespējām:
- saņemt brīdinājuma īsziņu (par 100% limita sasniegšanu),
- atslēgt izejošos pakalpojumus, līdz nākamā mēneša pirmajam datumam (sasniedzot 100% no izvēlētā limita).
Kontrolēt savas izmaksas
vari ar vienu no šīm iespējām
Saņemt brīdinājuma īsziņu
- Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
- Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
- Sasniedzot 70% un 100% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
- Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
- Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”
Atslēgt izejošos pakalpojumus
- Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
- Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
- Sasniedzot 70% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
- Sasniedzot 100% ierobežosim (atslēgsim) izejošo pakalpojumu lietošanu un atjaunosim tos nākamā mēneša pirmajā datumā.
- Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
- Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”
Pievērs uzmanību, ka abus variantus vienlaicīgi pieslēgt nav iespējams.
Pakalpojuma pieslēgšana un izmantošana ir bez maksas.
Noderīgi
Kādas izmaksas es varēšu kontrolēt?
Cik lielu limitu ir iespējams noteikt?
Vai ir iespējams mainīt limitu?
Kā pieslēgt pakalpojumus?
Kā atjaunot izejošus pakalpojumus?
Kā atslēgt pakalpojumu?