Rēķinies tikai
ar labāko

Katru mēnesi tu saņem rēķinus no dažādiem pakalpojuma sniedzējiem un dzīve būtu daudz vienkāršāka, ja tie visi būtu vienādi, vai ne?
Mēs Tevi saprotam! Tāpēc apkopojām noderīgu informāciju par Tele2 norēķinu procesu un rēķiniem.

Kur un kā es varu apskatīt rēķinu?

Tāpat kā visu citu svarīgu informāciju par savu pieslēgumu, arī rēķinus vari apskatīt mans.tele2.lv, sadaļā Rēķini
Līguma slēgšanas brīdī tev bija iespēja izvēlēties, kā saņemsi no mums rēķinus – uz e-pastu vai pa pastu. Ja izvēlējies saņemt rēķinu e-pastā, tuvāko dienu laikā saņemsi to uz šo e-pasta adresi. Ja pa pastu - savā pastkastītē saņemsi to līdz 13. mēneša datumam.

Nekas nav iekalts akmenī – rēķina saņemšanas veidu vari mainīt Mans Tele2, sadaļā Mani dati.

Rēķina skaidrojums

Tele2 rēķins sastāv no 3 daļām:
Kopsavilkums – šajā daļā atradīsi summu apmaksai, savu klienta numuru un citu informāciju, kas noderēs, lai samaksātu rēķinu;
Rēķina analīze – izmantoto pakalpojumu apjoma un izmaksu kopsavilkums katram numuram;
Sarunu analīze – detalizēta informācija par izejošajiem zvaniem, īsziņām un pasūtītajiem pakalpojumiem katram numuram par iepriekšējo mēnesi.

Kā samaksāt rēķinu?

Visērtāk rēķinu vari samaksāt mans.tele2.lv ar internetbankas starpniecību. Tele2 tiešās norēķinu bankas ir Swedbank, SEB banka, Citadele un Luminor. Ja maksājumu veiksi no šīm bankām, mēs to saņemsim 1 – 3 stundu laikā. Ja citā bankā, tad maksājumu saņemsim 3 darba dienu laikā.
Ja izlasot šo vēstuli un saņemot rēķinu tev tomēr ir kāds neatbildēts jautājums, meklē atbildi šeit.

Paldies, ka izvēlies Tele2!

Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti