VISA PASAULES MĒRĶTIECĪBA AR MUMS, LAI TIEKTOS PĒC MAKSIMUMA. PIESAKIES!

Klientu apkalpošanas un tirdzniecības speciālists/-e Rīgā, T/C Origo

Tavi galvenie darba pienākumi būs:

  • pārdot Tele2 pakalpojumus un produktus;
  • rast piemērotākos risinājumus atbilstoši klientu vēlmēm;
  • pārzināt jaunākās tehnoloģijas un informēt par tām klientu;
  • strādāt precīzi un punktuāli ar veikala dokumentāciju;
  • veicināt klientu interesi par jaunākajām telekomunikāciju pakalpojumu iespējām.


Šī vakance domāta Tev, ja Tev ir:

  • prasme izzināt klientu vajadzības un vēlmes;
  • vēlme pilnveidot un attīstīt savas pārdošanas prasmes;
  • labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • vēlme iegūt zināšanas par telekomunikāciju jomu;
  • pozitīva attieksme, iniciatīva un mērķtiecība;
  • vēlme nopelnīt atbilstoši ieguldītajam darbam.


Strādājot pie mums, Tu iegūsi:

  • interesantu un atbildīgu darbu starptautiskā uzņēmumā;
  • dinamisku un uz vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru;
  • draudzīgus, atsaucīgus, profesionālus kolēģus un vadītājus;
  • iespēja pilnveidot savas profesionālās zināšanas ne tikai darba ikdienā, bet arī uzņēmuma organizētajās apmācībās;
  • veselības apdrošināšanu;
  • īpašas darbinieku priekšrocības telekomunikāciju pakalpojumiem.

N.B. Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Konfidencialitāti garantējam.

Piesakies vakancei:

Nav norādīts - Vārds Uzvārds
Nav norādīts - E-pasta adrese
Nav pareizs - E-pasta adrese
Nav norādīts - Kontakttālrunis
Nav norādīts
Formāti: PDF, DOC, līdz 2MB.
* CV un pieteikuma vēstulē lūgums norādīt kontaktinformāciju (telefons, e-pasts), informāciju par iegūto izglītību un kvalifikāciju, kā arī darba pieredzi, neiekļaujot sensitīva rakstura datus. Informējam, ka iesniegto informāciju, t.sk. tavus personas datus apstrādās SIA “Tele2”, ar mērķi izvērtēt piemērotību norādītajam amatam. Aicinām iepazīties ar detalizētu informāciju par personas datu apstrādi Tele2 Privātuma politikā.