”Tele2” komentārs par tiesas lēmumu atstāt spēkā PTAC noteikto pagaidu noregulējumu, kas liedz uzņēmumam veikt tarifu plānu izmaiņas
Šāds tiesas lēmums mūs apbēdina, jo cerējām, ka lieta tiks izvērtēta nevis formāli, bet pēc būtības, kā tas šajos sociālekonomiskajos apstākļos būtu nepieciešams. Mūs izbrīna arī PTAC neiedziļināšanās lietas būtībā, par ko mums ir patiesi žēl. Par pārkāpumu tiek uzskatīta Tele2 pretimnākšana klientiem, jo, veicot tarifu maiņas, pirmo reizi mobilo sakaru nozarē mēs līgumā iekļāvām papildu nosacījumu – klienti varēja izmantot iespēju atteikties no tarifu plānu izmaiņām un saglabāt savus vecos tarifu plānus. Ja pareizi interpretējam atbildīgās institūcijas nostāju, tad tā uzskata, ka klientiem ir jādod tikai viena iespēja – piekrist vai nepiekrist līguma grozījumiem, kas faktiski nozīmē pieņemt izmaiņas vai arī pārtraukt līgumu. Tagad gaidīsim PTAC gala lēmumu un tad vērtēsim mūsu tālākos soļus.
Šajā situācijā diemžēl cietīs klienti. Pēc mobilo sakaru lietošanas apjoma redzam, ka tie klienti, kuriem ir tarifu plāni ar ierobežotu interneta datu patēriņu, šobrīd, Covid-19 situācijas ietekmē, būtiski pārtērē viņu tarifu plānā pieejamos mobilos datus, kas mēnesī izmaksā papildus ap 10 eiro un vēl vairāk. Jaunie tarifu plānu grozījumi tika plānoti ar mērķi pasargāt klientus no lielākiem tēriņiem par mobilā interneta pakalpojumiem, taču šobrīd šo tarifu plānu grozījumu piemērošana ir apturēta.
Jāatzīmē, ka vairāk nekā 70% mūsu klientu iespēju atteikties no tarifu plānu izmaiņām, atsūtot bezmaksas īsziņu, novērtēja ļoti pozitīvi, jo grozījumi bija draudzīgi klientiem, ņemot vērā pašreizējo sociālekonomisko situāciju valstī.
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!