Tele2 turpmāk savām reklāmām liks klāt brīdinājumu

17. aprīlis

Tele2 kļūst par pirmo mobilo sakaru operatoru Eiropā, kas savām pakalpojumu reklāmām, līdzīgi kā to dara alkohola un tabakas industrijas, pievienos brīdinājumu, vēršot uzmanību uz atbildīgu un jēgpilnu mobilā interneta un viedierīču lietošanu. Šādu lēmumu uzņēmums pieņēmis, ņemot vērā nozares pētījuma datus*, kas liecina, ka 85% cilvēku viedierīču lietošanu uzskata par jauno atkarības veidu.

Turpmāk visām uzņēmuma TV, vides un interneta reklāmām būs pievienots brīdinājums ar tekstu “Lieto internetu atbildīgi!”.
 
“Mobilā interneta iespējas ir plašas, un tās dod pievienoto vērtību ikdienā, taču pēdējos gados veidojas situācija, ka liela daļa cilvēku mobilā interneta sniegtās iespējas izmanto nevietā un nelaikā. Tādēļ esam pieņēmuši drosmīgu lēmumu, kļūstot par pirmo mobilo sakaru operatoru Eiropā, kas savās reklāmās vērš uzmanību uz atbildīgu, jēgpilnu interneta lietošanu. Turklāt darīsim to formātā, kādu cilvēki pieraduši redzēt alkoholisko dzērienu un tabakas produktu komunikācijā, liekot klāt brīdinājumu,” atklāj Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
 
Gandrīz 60% pētījumā aptaujāto atzīst, ka viņi vēlas mainīt savus mobilā telefona lietošanas paradumus, jo apzinās, ka tie viņiem kaitē.
 
“Saprotam, ka brīdinājums pie produktu reklāmām vienā dienā vai mēnesī neizmainīs viedierīču lietošanas paradumus, bet tas ar laiku liks aizdomāties un palīdzēs mainīt proporciju, kādām vajadzībām izmantojam mobilo internetu ikdienā,” saka V. Vancovičs. “Mēs neapgalvojam, ka mobilie telefoni ir jāaizliedz. Tie ir ienākuši mūsu ikdienā uz palikšanu, tādēļ mums visiem kopā jāmācās tos lietot tā, lai tie kalpotu mums, nevis mēs viņiem.”
 
*Norstat Latvija aptauja. Veikta laika posmā no šī gada 5. līdz 13. februārim, aptaujājot 1033 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18–65 gadiem.

Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti