Tele2 turpina paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti

20. novembris, 2013.

Ieguldot 230 000 latu, “Tele2” šogad ir atvēris jau četrus jauna koncepta klientu apkalpošanas centrūs Rīgā - “Spice”, “Riga Plaza”, “Origo” un Slokas ielā 115 (“Maxima XXX” tirdzniecības telpās).

 

Lai ieviestu jauno konceptu, “Tele2” ir pārbūvējis jau esošos klientu apkalpošanas centrus, tos arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu. Zviedrijā jau sekmīgi ieviestais dizaina koncepts ir izstrādāts fokusējoties uz klientu vajadzībām, atvieglojot pircējam preču vai pakalpojumu iegādes procesu.

 

“Esmu pārliecināts, ka mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā! Priecājos, ka Rīgā šogad esam jau izveidojuši četrus jaunā koncepta klienta apkalpošanas centrus, tādējādi nodrošinot esošajiem un potenciālajiem klientiem ne tikai modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīcu izvēli un iespēju tās izmēģināt,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš. “Jauno klientu apkalpošanas centru konceptu ieviešam ne tikai Rīgā, bet arī Latvijas reģionos – drīz atklāsim pārbūvētus klientu apkalpošanas centrus Liepājā un Daugavpilī. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām.”