Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” ieviesīs ģeneratīvā mākslīgā intelekta risinājumus, kas palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanu. MI ļaus samazināt klientu gaidīšanas laiku, jo “Tele2” darbinieki ar MI risinājumu palīdzību varēs sniegt ātrākas un precīzākas atbildes uz klientu jautājumiem. Tāpat MI risinājumi tiks ieviesti klientu tiešajā saziņā ar uzņēmumu digitālajā vidē, proti, klients digitālajā vidē varēs sarunāties ar MI, kas sniegs izsmeļošas atbildes uz visiem ar pakalpojumu saistītajiem jautājumiem.
Kā atzīmē “Tele2” pārstāvji, MI risinājums eldigen.ai klientu apkalpošanā tiks ieviests sadarbībā ar Latvijas uzņēmumu asya.ai, kas darbojas ģeneratīvā mākslīgā intelekta zinātniskajā izpētē un biznesa risinājumu izstrādē.
“Ieviešot mākslīgā intelekta risinājumus, mums ir divi mērķi. Pirmkārt, atvieglot darbinieku ikdienu, jo MI risinājums ļaus daudz ātrāk atrast vajadzīgo atbildi uz klienta jautājumu. Tas ļaus darbiniekiem vairāk koncentrēties uz sarunu ar klientu nevis informācijas meklēšanu mūsu IT sistēmās. Otrkārt, uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi, jo vairs nebūs vajadzība pašiem meklēt informāciju mūsu mājas lapā vai zvanīt uz klientu informatīvo tālruni. Tā vietā būs iespēja pajautāt MI konkrēto jautājumu un tas sniegs precīzu un izsmeļošu atbildi. MI risinājumi ne tikai uzlabos efektivitāti, bet arī nodrošinās, ka gan mūsu darbinieki, gan klienti jūtas novērtēti un atbalstīti,” saka “Tele2” klientu apkalpošanas departamenta vadītāja Marita Romanovska.
“MI risinājumi biznesa vidē ir šodiena nevis rītdiena. Tie, kas šobrīd kā strausi ir galvu paslēpuši zemē, jau pavisam drīz jutīs spiedienu no konkurentiem. Tuvākajā laikā patērētāji primāri vēlēsies saņemt informāciju un pakalpojumus no MI, jo tas vienmēr laipni un precīzi izpildīs visas klienta vajadzības. Mūsu platforma eldigen.ai ļauj ieviest automatizētus MI aģentus, kas ļauj ietaupīt uz darba spēka izmaksām un paaugstināt pakalpojuma kvalitāti,” saka asya.ai dibinātājs un asociētais profesors Dr. Ēvalds Urtāns.
“Ieviešot mākslīgā intelekta risinājumus, mums ir divi mērķi. Pirmkārt, atvieglot darbinieku ikdienu, jo MI risinājums ļaus daudz ātrāk atrast vajadzīgo atbildi uz klienta jautājumu. Tas ļaus darbiniekiem vairāk koncentrēties uz sarunu ar klientu nevis informācijas meklēšanu mūsu IT sistēmās. Otrkārt, uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi, jo vairs nebūs vajadzība pašiem meklēt informāciju mūsu mājas lapā vai zvanīt uz klientu informatīvo tālruni. Tā vietā būs iespēja pajautāt MI konkrēto jautājumu un tas sniegs precīzu un izsmeļošu atbildi. MI risinājumi ne tikai uzlabos efektivitāti, bet arī nodrošinās, ka gan mūsu darbinieki, gan klienti jūtas novērtēti un atbalstīti,” saka “Tele2” klientu apkalpošanas departamenta vadītāja Marita Romanovska.
“MI risinājumi biznesa vidē ir šodiena nevis rītdiena. Tie, kas šobrīd kā strausi ir galvu paslēpuši zemē, jau pavisam drīz jutīs spiedienu no konkurentiem. Tuvākajā laikā patērētāji primāri vēlēsies saņemt informāciju un pakalpojumus no MI, jo tas vienmēr laipni un precīzi izpildīs visas klienta vajadzības. Mūsu platforma eldigen.ai ļauj ieviest automatizētus MI aģentus, kas ļauj ietaupīt uz darba spēka izmaksām un paaugstināt pakalpojuma kvalitāti,” saka asya.ai dibinātājs un asociētais profesors Dr. Ēvalds Urtāns.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
4.12.2025
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
28.11.2025
Aptauja: 86% darbinieku pozitīvi vērtē uzņēmuma vadītāja aktivitāti sociālajos tīklos
Vairāk nekā puse darbinieku Latvijā – 51 % – uzskata, ka uzņēmuma vadītājam ir svarīgi būt aktīvam sociālajos tīklos un komunicēt par uzņēmuma aktualitātēm, liecina multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un...
24.11.2025
Apdraudējumu skaits digitālajā vidē sasniedzis nebijušus augstumus – novērsti vairāk nekā 22 milj. apdraudējumu mēnesī
“Tele2” apkopotie dati liecina, ka šī gada oktobrī digitālajā vidē novērsts rekordliels apdraudējumu skaits – gandrīz 22 miljoni dažādu veidu draudu. Līdzīgi kā iepriekš, visbiežākie draudi digitālajā vidē bija saistīti ar...




























