“Tele2” sāk piedāvāt ekskluzīvo viedtelefonu “Samsung Galaxy S7”

22. februāris, 2016.

Šodien, 22. februārī, vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” savā mājas lapā aicina ikvienu pieteikties uz ekskluzīvo viedtelefonu “Samsung Galaxy S7” un “Samsung Galaxy S7 Edge”  iepriekšpārdošanu. “Tele2” ir parūpējies, lai tie, kuri būs pieteikušies, saņemtu “Samsung” jauno viedtelefonu ātrāk nekā tas nonāks oficiālā pārdošanā, kā arī iepriecinās ar dāvānu – virtuālās realitātes ierīci “Gear VR”. Latvijā “Samsung Galaxy S7” un “Samsung Galaxy S7 Edge” oficiālā tirdzniecība sāksies 11. martā, un viedtelefoni būs pieejami “Tele2” centros visā Latvijā un “Tele2” e-veikalā.

“Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: ““Samsung Galaxy S7” ir viens no šī gada gaidītākajiem telefoniem, par kuru mūsu klienti izrādīja interesi līdz ko par to publiski parādījās informācija. Ņemot vērā šo pastiprināto interesi gan no iedzīvotājiem, gan uzņēmumiem un to, ka kopumā pēc dārgas klases viedtelefoniem ir būtiski pieaudzis pieprasījums pēdējo mēnešu laikā, paredzu, ka “Samsung Galaxy S7” būs viens no šī gada pārdotākajiem telefoniem savā klasē. Interesanti, ka “Tele2” pēdējo mēnešu pārdošanas rezultāti rāda, ka iedzīvotāji ir gatavi maksāt līdz pat divām reizēm vairāk par viedtelefonu nekā tas bija iepriekš, dodot priekšroku augstas klases 4G viedtelefoniem ar iespējami plašāko funkcionalitāti.”
 
Pieteikties “Tele2” mājas lapā uz jauno “Samsung Galaxy S7” un “Samsung Galaxy S7 Edge” var ikviens – gan “Tele2” un “Zelta Zivtiņas”, gan citu operatru klienti. Piesakoties  uz šiem telefoniem  līdz 6. martam, dāvanā varēs saņemt virtuālās realitātes ierīci “Gear VR”.
 
Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem. Šogad “Tele2” pabeigs vērienīgu klientu apkalpošanas centru modernizācijas projektu, kas tika uzsākts pirms trim gadiem ar mērķi nodrošināt labāko klientu servisu telekomunikāciju nozarē. “Tele2” jaunais dizaina koncepts ir jau ieviests 27 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā, Valmierā. Ventspilī un Talsos, investīciju apjomam pārsniedzot 1,4 miljonus eiro. Līdz gada beigām “Tele2” ieviesīs jauno dizaina konceptu vēl 14 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Liepājā, Rīgā un Talsos. Jaunā dizaina koncepta klientu apkalpošanas centros “Tele2” piedāvā arī īpašus “Samsung”, “Huawei”, “Sony” un “LG” stendus ar to jaunākajām mobilājām ierīcēm, tajā skaitā arī tādām, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.
 
“Tele2” e-veikals nodrošina bezmaksas piegādi visā Latvijas teritorijā un ir kļuvis par nozīmīgu pārdošanas kanālu, ik gadu būtiski palielinot pārdoto viedtelefonu, datoru un tarifu plānu apjomu.