“Tele2” reklāmas saņem visvairāk apbalvojumu radošās izcilības festivālā “Adwards 2017”

30. augusts

Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” reklāmas radošās izcilības festivālā “Adwards 2017” ieguvušas visvairāk apbalvojumu.  Vislielāko atzinību un 2 zelta apbalvojumus izpelnījušās “Tele2” TV reklāma ar kolorīto Dzintaru, kas lieto zibenīgo mobilo internetu, un Zelta Zivtiņas “ZZ Tūre” integrētās kampaņas risinājums. Savukārt sudraba apbalvojumus ieguva “ZZ Loterijas” tiešsaistes video un “Tele2” Mājas interneta reklāma, kur Edijs, mainot draudzenes, saglabā uzticību mājas internetam, kas viņam vienmēr ir līdzi. 
““Tele2” reklāmas veidojam, iedziļinoties cilvēka būtībā. Un tieši šī uzdrīkstēšanās -  parādīt cilvēka būtību tuvplānā un atklāt nianses, padarot mūs interesantus, dīvainus, mīļus, nesaprotamus, – ir mūsu reklāmas koncepta spēks. Man ir patiess gandarījums, ka mūsu atškirīgo reklāmas konceptu ar tik ciešo cilvēka būtības tuvplānu, atzinīgi novērtējuši gan reklāmas nozares profesionāļi, gan arī cilvēki, kas ikdienā tās vēro savos TV un tiešsaistē,” stāsta “Tele2” mārketinga vadītāja Ilze Žukova.

Uzņēmums reklāmas veido sadarbībā ar aģentūru "Not Perfect | Y&R Riga", kas “Adwards 2017” saņēma visvairāk apbalvojumu jeb ordeņu, iegūstot gada aģentūras titulu.