Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums no pamatdarbības šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 10%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni. Savukārt kopējais apgrozījums audzis par 1% un sasniedzis 30,7 milj. eiro. Uzņēmuma EBITDA pirmajā ceturksnī bija 11,7 milj. eiro
“Tele2” ir audzējis arī klientu pieslēgumu skaitu un saglabājis savu darbības efektivitāti, sasniedzot augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē 38,1%.
“Mums bija labs ceturksnis. Klientu skaits palielinājās par vairāk nekā 7500, savukārt peļņa attiecīgi par 5,4%. Šo rezultātā pamatā bija gan jaunu produktu ieviešana, piemēram, “Tele2 | Go3 Televīzija”, pēc kuras pieprasījums auga par 70%, gan arī pieprasījums pēc mobilā mājas interneta, kas sevi lieliski apliecinājis šajā piesardzības pasākumu un ierobežojumu laikā. Mēs spējām strādāt ar augstu efektivitāti, pilnībā izmantojot mūsu rīcībā esošos resursus,” atzīst “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Pirmajā ceturksnī ārkārtējās situācijas ietekme uz “Tele2” finanšu rezultātiem vēl ir novērojama maz, jo mēs savu klientu apkalpošanas centru darbu ierobežojām marta vidū, taču otrajā ceturksnī tā būs izteiktāka.”
Kā atzīst uzņēmumā, otrā ceturkšņa lielākie pārbaudījumi ir saistīti ar pielāgošanos ārkārtējās situācijas radītajiem apstākļiem, jo tie ietekmē arī operatoru ieņēmumus. Uzņēmums aktīvi strādā pie jaunu, situācijai atbilstošu pakalpojumu ieviešanas un digitalizācijas, lai kompensētu negatīvo finansiālo ietekmi un nodrošinātu klientiem piemērotākus un ērtākus saziņas risinājumus pašreizējiem apstākļiem.
“Pirmā ceturkšņa beigās un otrā ceturkšņa sākumā mēs redzam ap 20% lielu pieprasījuma pieaugumu pēc mobilā mājas interneta, jo cilvēki strādā un mācās attālināti, bet bez laba interneta to paveikt ir grūti. Tāpat arī uzņēmumiem ir vajadzīgi mobilie risinājumi, lai klientus varētu apkalpot attālināti. Taču būtiski ir samazinājusies mobilo telefonu un iekārtu tirdzniecība, jo klienti daudz rūpīgāk izvērtē, kas ir tās lietas, kas šajā brīdī ir visnepieciešamākās, kā arī tieši klientu centri ir lielākais telefonu tirdzniecības kanāls,” saka V. Vancovičs. “Protams, ka mūs, līdzīgi kā citus pakalpojumu sfērā strādājošos uzņēmumus, ietekmēs tas, cik ātri ierastajās “sliedēs” sāks atgriezties pieprasījums. Jo ilgāka būs dīkstāve dažādās nozarēs, jo nopietnāk tas var ietekmēt gan privātpersonu, gan biznesa segmenta maksātspēju.”
“Mums bija labs ceturksnis. Klientu skaits palielinājās par vairāk nekā 7500, savukārt peļņa attiecīgi par 5,4%. Šo rezultātā pamatā bija gan jaunu produktu ieviešana, piemēram, “Tele2 | Go3 Televīzija”, pēc kuras pieprasījums auga par 70%, gan arī pieprasījums pēc mobilā mājas interneta, kas sevi lieliski apliecinājis šajā piesardzības pasākumu un ierobežojumu laikā. Mēs spējām strādāt ar augstu efektivitāti, pilnībā izmantojot mūsu rīcībā esošos resursus,” atzīst “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Pirmajā ceturksnī ārkārtējās situācijas ietekme uz “Tele2” finanšu rezultātiem vēl ir novērojama maz, jo mēs savu klientu apkalpošanas centru darbu ierobežojām marta vidū, taču otrajā ceturksnī tā būs izteiktāka.”
Kā atzīst uzņēmumā, otrā ceturkšņa lielākie pārbaudījumi ir saistīti ar pielāgošanos ārkārtējās situācijas radītajiem apstākļiem, jo tie ietekmē arī operatoru ieņēmumus. Uzņēmums aktīvi strādā pie jaunu, situācijai atbilstošu pakalpojumu ieviešanas un digitalizācijas, lai kompensētu negatīvo finansiālo ietekmi un nodrošinātu klientiem piemērotākus un ērtākus saziņas risinājumus pašreizējiem apstākļiem.
“Pirmā ceturkšņa beigās un otrā ceturkšņa sākumā mēs redzam ap 20% lielu pieprasījuma pieaugumu pēc mobilā mājas interneta, jo cilvēki strādā un mācās attālināti, bet bez laba interneta to paveikt ir grūti. Tāpat arī uzņēmumiem ir vajadzīgi mobilie risinājumi, lai klientus varētu apkalpot attālināti. Taču būtiski ir samazinājusies mobilo telefonu un iekārtu tirdzniecība, jo klienti daudz rūpīgāk izvērtē, kas ir tās lietas, kas šajā brīdī ir visnepieciešamākās, kā arī tieši klientu centri ir lielākais telefonu tirdzniecības kanāls,” saka V. Vancovičs. “Protams, ka mūs, līdzīgi kā citus pakalpojumu sfērā strādājošos uzņēmumus, ietekmēs tas, cik ātri ierastajās “sliedēs” sāks atgriezties pieprasījums. Jo ilgāka būs dīkstāve dažādās nozarēs, jo nopietnāk tas var ietekmēt gan privātpersonu, gan biznesa segmenta maksātspēju.”
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...