“Tele2” pēc rekonstrukcijas atklāj jaunā koncepta centru Tukumā

13. februāris

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” pēc rekonstrukcijas ir atvēris jauna koncepta “Tele2” centru Tukumā, tirdzniecības centrā “Rimi”, Pasta ielā 14. Investējot 26 000 eiro, “Tele2” klientu ērtībai ir iekārtojis centru pēc Latvijā radīta unikāla dizaina koncepta, vienlaikus to arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu un pašapkalpošanās stendus manstele2.lv un manazz.lv.

“Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “”Tele2” centru Tukumā ir iemīļojuši daudzi, tāpēc mūsu pieredzējušie darbinieki katru mēnesi apkalpo un sniedz konsultācijas vairāk nekā 10 000 esošo un topošo “Tele2” klientu. Priecājamies, ka pēc rekonstrukcijas nodrošināsim ne tikai modernu iepirkšanos, bet arī vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Jaunatklātajā “Tele2” centrā uzstādīti arī mobilo sakaru pašapkalpošanās stendi, kuros var ērti veikt maksājumus un saņemt citus “Tele2” un ”Zelta Zivtiņa“ sniegtos pakalpojumus. “Tele2” centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijā un, veicot inovatīvus papildinājumus, būs aktuāls arī turpmākos gadus.”
 
Tele2” centrā Tukumā uzņēmums ir saglabājis visas darba vietas, un apmeklētāji ir laipni gaidīti visās nedēļas dienās no plkst. 9.00 līdz 22.00.  
 
Šogad “Tele2” turpinās gan esošo centru pārbūvi, ieviešot jauno, Latvijā radīto dizaina konceptu, gan arī paplašinās centru tīklu, kopumā investējot aptuveni 340 000 eiro. Šobrīd jaunais “Tele2” centru koncepts jau ieviests 6 centros visā Latvijā, investējot vairāk nekā 213 000 eiro. Pirmais jaunā koncepta “Tele2” centrs tika atklāts Saldū pērnā gada augusta beigās.
 
Zemgalē kopumā ir 6 “Tele2” centri – Bauskā, Dobelē, Saldū, Tukumā un divi centri Jelgavā. Latvijā darbojas 37 “Tele2” centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” nodrošina augstākā līmeņa apkalpošanu un konsultācijas ap 420 tūkstošiem esošo un topošo “Tele2” klientu.
 
“Tele2” centru dizaina koncepts ir radīts Latvijā ar mērķi nodrošināt izcilu servisu visiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem. Koncepta  ideja ir veidot “Tele2” centrus,  kā vietu mobilo sakaru pakalpojumu konsultācijām un tā fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.