“Tele2” novēro strauju patērētāju pirktspējas pieaugumu telekomunikāciju nozarē

12. oktobris

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” novēro patērētāju pirktspējas pieaugumu telekomunikāciju nozarē – 2017. gada pirmajos deviņos mēnešos pārdošanas apjomi ir palielinājušies par 20%, salīdzinot ar pērnā gada tāda paša perioda rādītājiem. Kopā ar mobilo telefonu pārdošanas apjomu pieaugumu un dārgāku mobilo telefonu izvēli pozitīvi ir mainījies arī klientu pirkumu grozs, jo tagad kopā ar mobilo telefonu tiek iegādātas arī vairākas viedierīces un iekārtu aksesuāri.

“Dzīvojam digitālā laikmetā, kurā tehnoloģijām ir priekšroka. Tas uzlabo ikdienas dzīves kvalitāti, paātrina veicamos darbu izpildi un sniedz plašākas saziņas iespējas. Droši var teikt, ka pašlaik Latvijā piedzīvojam straujāko pieaugumu itin visā, kas skar tehnoloģiju attīstību un to pielietojumu ikdienā. Mēs to ļoti labi izjūtam, pētot klientu pirkumus,” stāsta “Tele2” mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe.
 
Pašlaik patērētāju iepirkumu grozu vidēji veido 2-3 produkti vienā pirkuma reizē. Piemēram, 2017. gada septembrī tika iegādāti 4 reizes vairāk viedpalīgu nekā šī gada janvārī. Vislielākā interese šobrīd ir par viedpulksteņiem un sporta aprocēm. “Tele2” nepārtraukti atjauno un papildina produktu klāstu, nesen uzsākot arī tādu viedierīču pārdošanu kā ūdensizturīgais skaļrunis Lemon California Roll, spēles konsole Microsoft XBOX One S 1TB un virtuālās realitātes brilles HTC Vive. “Klientu interese par šādiem produktiem katru dienu tikai pieaug, bet vēl gadu atpakaļ interese par tiem bija salīdzinoši zema,” piebilst Dace Škrabe.
 
Līdzīgi kā mobilos telefonus, arī to aksesuārus un viedierīces ir iespējams iegādāties nomaksā, taču aizvien vairāk pircēju izvēlas maksāt uzreiz visu summu par izvēlētajiem produktiem, kas arī norāda uz pircēju spēju tērēt vairāk naudas iekārtām. “Tele2” paredz, ka līdz gada beigām pieaugums šajā produktu segmentā būs vēl jūtamāks, ienākot tirgū arvien jaunākiem produktiem ar plašām tehnoloģiskām iespējām.