Mobilo sakaru operators “Tele2”, turpinot attīstīt klientu apkalpošanu digitālajā vidē, savas mobilās lietotnes attīstībā investējis 150 000 eiro. Mobilajā lietotnē klienti var ērti veikt rēķina apmaksu, mainīt izvēlēto tarifu plānu, izvēlēties kādu no lojalitātes programmas “Komplimenti” piedāvājumiem, kā arī iegādāties KASKO apdrošināšanu savai automašīnai. “Tele2” mērķis ir panākt, ka nākotnē aptuveni 20% klientu pašapkalpošanos veic aplikācijā.
“Tele2” dati liecina, ka pēdējā gada laikā pašapkalpošanās portāla apmeklējuma skaits palielinājies par 225%, bet interneta veikala – par 105%, kas liecina, ka klienti labprāt daudzas darbības veic attālināti, neapmeklējot klientu centrus.
Kā atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts, “Tele2” mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot internetvides un klātienes apkalpošanas priekšrocības, nodrošinot maksimāli viegli pieejamu informāciju un ātru klientu atbalstu viņiem ērtā veidā: “Attīstot digitālos kanālus galvenokārt tiecamies uz vieglu iepirkšanās procesa nodrošināšanu interneta veikalā, kā arī apkalpošanas sniegšanu klientiem pēc iespējas ērtākā veidā. Līdz šim mūsu mobilā lietotne nodrošināja visas galvenās pamatfunkcijas, bet tagad tā ir sasniegusi jaunu attīstības līmeni un piedāvās klientiem to, ko viņi sagaida no šādām lietotnēm – vienkāršu un ērtu pakalpojuma iegādi un rēķinu apmaksu.”
Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem iekārtu un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45%), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.
Kā atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts, “Tele2” mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot internetvides un klātienes apkalpošanas priekšrocības, nodrošinot maksimāli viegli pieejamu informāciju un ātru klientu atbalstu viņiem ērtā veidā: “Attīstot digitālos kanālus galvenokārt tiecamies uz vieglu iepirkšanās procesa nodrošināšanu interneta veikalā, kā arī apkalpošanas sniegšanu klientiem pēc iespējas ērtākā veidā. Līdz šim mūsu mobilā lietotne nodrošināja visas galvenās pamatfunkcijas, bet tagad tā ir sasniegusi jaunu attīstības līmeni un piedāvās klientiem to, ko viņi sagaida no šādām lietotnēm – vienkāršu un ērtu pakalpojuma iegādi un rēķinu apmaksu.”
Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem iekārtu un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45%), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...