Situācija valstī ir mainījusi mūsu ikdienu. Un uzņēmumi, kuru darbinieki šobrīd strādā no mājām, sastopas ar izaicinājumiem klientu apkalpošanā.
Lai Tava uzņēmuma dabs neapstātos un vienlīdz veiksmīgi darbotos arī šajos apstākļos, Tele2 piedāvā ērtus risinājumus attālinātai darba veikšanai:
Ātru mājas mobilo internetu visā Latvijas teritorijā.
Gudro zvanu vadības risinājumu “Teamer” ērtai un pārskatāmai ienākošo, izejošo un neatbildēto zvanu koordinēšanai.
Ļauj “Teamer” vadīt zvanus Tavā vietā
Strādājot attālināti, ir īpaši svarīgi atbildēt uz visiem klientu zvaniem, kā arī laikus novirzīt klientu pie atbilstošā speciālista.
Ar “Teamer” palīdzību klients uzreiz tiks savienots ar meklēto speciālistu atbilstoši sarunas tematikai. Turklāt uzņēmuma sagatavotie balss paziņojumi klientiem un sadarbības partneriem ieviesīs tūlītēju skaidrību bez nepieciešamības veikt liekus zvanu savienojumus.
Esi vienmēr sazvanāms
Pat tad, ja Tavā birojā neatrodas neviens no darbiniekiem, “Teamer” nodrošinās, ka gan Tu, gan Tavi kolēģi būs sazvanāmi neatkarīgi no savas atrašanās vietas.
Ar “Teamer” veic zvanu pāradresāciju no kopējā uzņēmuma numura uz vienu vai vairākiem citiem numuriem pēc savas izvēles. Tādā veidā vari būt drošs, ka uzņēmums vienmēr būs pieejams klientiem. Turklāt to viegli veikt gan fiksētajām, gan mobilajām telefonu līnijām.
Klients novērtē, kad Tu to novērtē
Šobrīd ikvienam klienta zvanam ir īpaši liela vērtība. Rēķinot skaitļos – viens neatbildēts zvans uzņēmumam izmaksā aptuveni 60 eiro.
Kā liecina “Tele2” un “SKDS” veiktā aptauja, 85 % iedzīvotāju ļoti pozitīvi novērtē, kad uzņēmuma pārstāvis atzvana tad, ja iepriekš nav varējis atbildēt uz zvanu. Īpaši pašlaik. Tāpēc saznies ar savu Biznesa klientu attiecību speciālistu, kas palīdzēs Tavam biznesam veiksmīgi darboties arī šajā izaicinājumiem pilnajā laikā.
Par veiksmīgu uzņēmējdarbību!
Lai Tava uzņēmuma dabs neapstātos un vienlīdz veiksmīgi darbotos arī šajos apstākļos, Tele2 piedāvā ērtus risinājumus attālinātai darba veikšanai:
Ātru mājas mobilo internetu visā Latvijas teritorijā.
Gudro zvanu vadības risinājumu “Teamer” ērtai un pārskatāmai ienākošo, izejošo un neatbildēto zvanu koordinēšanai.
Ļauj “Teamer” vadīt zvanus Tavā vietā
Strādājot attālināti, ir īpaši svarīgi atbildēt uz visiem klientu zvaniem, kā arī laikus novirzīt klientu pie atbilstošā speciālista.
Ar “Teamer” palīdzību klients uzreiz tiks savienots ar meklēto speciālistu atbilstoši sarunas tematikai. Turklāt uzņēmuma sagatavotie balss paziņojumi klientiem un sadarbības partneriem ieviesīs tūlītēju skaidrību bez nepieciešamības veikt liekus zvanu savienojumus.
Esi vienmēr sazvanāms
Pat tad, ja Tavā birojā neatrodas neviens no darbiniekiem, “Teamer” nodrošinās, ka gan Tu, gan Tavi kolēģi būs sazvanāmi neatkarīgi no savas atrašanās vietas.
Ar “Teamer” veic zvanu pāradresāciju no kopējā uzņēmuma numura uz vienu vai vairākiem citiem numuriem pēc savas izvēles. Tādā veidā vari būt drošs, ka uzņēmums vienmēr būs pieejams klientiem. Turklāt to viegli veikt gan fiksētajām, gan mobilajām telefonu līnijām.
Klients novērtē, kad Tu to novērtē
Šobrīd ikvienam klienta zvanam ir īpaši liela vērtība. Rēķinot skaitļos – viens neatbildēts zvans uzņēmumam izmaksā aptuveni 60 eiro.
Kā liecina “Tele2” un “SKDS” veiktā aptauja, 85 % iedzīvotāju ļoti pozitīvi novērtē, kad uzņēmuma pārstāvis atzvana tad, ja iepriekš nav varējis atbildēt uz zvanu. Īpaši pašlaik. Tāpēc saznies ar savu Biznesa klientu attiecību speciālistu, kas palīdzēs Tavam biznesam veiksmīgi darboties arī šajā izaicinājumiem pilnajā laikā.
Par veiksmīgu uzņēmējdarbību!
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...