Tele2 klientu skaits trešajā ceturksnī pieaudzis par 33 tūkstošiem

22. oktobris, 2013.

Priecājamies paziņot, ka “Tele2” klientu kļūst arvien vairāk! Šī gada trešajā ceturksnī “Tele2” klientu skaits ir palielināies par gandrīz 33 tūkstošiem. Esam gabdarīti arī ar finanšu sniegumu, uzrādot rentabilitati 31% apmērā. Turpinot sakaru tīkla modernizāciju, esam tuvāk mērķim – nodrošināt ātrgaitas mobilā interneta pārklājumu 95% iedzīvotāju.

 

Pēc 2013. gada trešā ceturkšņa rezultātiem, “Tele2” kopējais klientu skaits ceturkšņa beigās ir 1 074 634, bet apgrozījums sasniedzis 18,6 miljonus latu, gūstot peļņu no pamatdarbības jeb EBITDA* 5,8 miljonu latu apmērā.

 

“Priecājamies, ka līdz ar priekšapmaksas kartes “Zelta Zivtiņa” zīmola identitātes maiņu un jaunajiem tarifu plāniem pēc mūsu aprēķiniem Latvija ir kļuvusi par valsti ar zemākajām mobilo sakaru cenām Eiropas Savienībā! Esam arī gandarīti par trešā ceturkšņa laikā klientiem paplašināto pakalpojumu loku, nodrošinot nacionālo mūzikas straumēšanas servisu “Streamus” un ērtāk un izdevīgāk pieejamus aizsardzības risinājumus viedtelefoniem un planšetdatoriem sadarbībā ar “Kaspersky Lab”,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Esmu pārliecināts, ka, nodrošinot labāko piedāvājuma kvalitātes un cenas ziņā, vienlaikus paplašinot klientiem pieejamo pakalpojumu loku, arī turpmāk palielināsim klientu skaitu – pašlaik ar 48% tirgus daļu “Tele2” ir līderis pēc aktīvo balss klientu skaita Latvijā.”

 

2013. gada pirmo deviņu mēnešu laikā “Tele2“ strādāja ar 55,9 miljonu latu apgrozījumu un 18 miljonu latu peļņu no pamatdarbības jeb EBITDA. Pateicoties efektīvai darbībai, “Tele2” EBITDA rentabilitātes rādītājs šī gada pirmo deviņu mēnešu laikā saglabājās augstā līmenī, veidojot 32%.

 

Plašāka informācija par “Tele2 AB Grupas” finanšu rezultātiem:
http://reports.tele2.com/2013/Q3/index.html

 

*EBITDA – peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas.