Tele2 klientu apkalpošanas centros mobilo tālruņu tirdzniecība pieaugusi par 22%

24. jūlijs, 2013.

Esam priecīgi paziņot, ka šī gada pirmajā pusgadā palielinājies gan mobilo telefonu pārdošanas apjoms, gan viedtālruņu pārdošanas apjoms!

 

Šī gada pirmajā pusgadā mobilo tālruņu pārdošanas apjoms Tele2 klientu apkalpošanas centros ir palielinājies par 22%, salīdzinot ar to pašu periodu 2012. gadā. Par 33% pieaudzis arī viedtālruņu pārdošanas apjoms.

 

“Viedtālruņu īpatsvars mobilo tālruņu vidū turpina palielināties un pašlaik Tele2 tīklā tie veido ap 24%, kas ir aptuveni 252 000. Jau šobrīd vairāk nekā puse pārdoto tālruņu Tele2 klientu apkalpošanas centros ir viedtālruņi un paredzams, ka 2015. gadā tie varētu veidot līdz pat 75% no kopējā pārdoto tālruņu apjoma, jo arvien vairāk iedzīvotāju vēlas izmantot viedtālruņu plašās iespējas, īpaši mobilo internetu. Savukārt mēs nodrošinām atbilstošu piedāvājumu – ne tikai izdevīgākos tarifu plānus viedtālruņiem ar iekļautu datu pārraidi, bet arī jaunākos viedtālruņu modeļus par pieejamām cenām,” stāsta Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis.

 

Foto: Jānis Saliņš

 

Pašlaik Tele2 klientu apkalpošanas centros visā Latvijā pirktākie viedtālruņu modeļi ir: “Samsung Galaxy S IV”, “HTC ONE”, “Sony Xperia Z” un “LG Optimus L7”. Savukārt populārākie parastie tālruņu modeļi ir: “Nokia 300”, “Nokia Asha 206” un “Samsung S5610”.


Tele2 pārdošanas dati liecina, ka kopumā pieaug pieprasījums gan pēc vienkāršākiem un cenas ziņā pieejamākiem, gan augstākās klases viedtālruņiem.