Mobilo sakaru operatora “Tele2” un socioloģisko pētījumu aģentūras “Norstat” veiktajā iedzīvotāju aptaujā noskaidrots, ka “Tele2” klienti ir visapmierinātākie ar mobilā mājas interneta ātrumu šajā ārkārtas situācijas laikā - ar to ir apmierināti 80% klientu. Vienlaicīgi pārējiem diviem mobilo sakaru operatoriem Latvijā šis rādītājs ir attiecīgi 75% un 71%.
Ārkārtas situācija ļoti spilgti parāda moderno tehnoloģiju un interneta lomu mūsu ikdienā. Faktiski šīs lietas ir kritiski svarīgas, lai mēs varētu funkcionēt – strādāt, mācīties un iegādāties preces un pakalpojumus, atrodoties jebkurā vietā un laikā,” saka Tele2 komercdirektors Raivo Rosts. “Pirms diviem gadiem veicām mūsu tīkla jaudas testu, piešķirot mūsu klientiem bezlimita mobilo internetu un aicinot aktīvi to lietot. Jau tad pārliecinājāmies, ka tīkls spēj turēt lielo slodzi. Tam pamatā ir 2015. gadā veiktās investīcijas modernākajās tīkla tehnoloģijās, kas tagad, kad zvanu skaits tīklā ir palielinājies par aptuveni 40% un datu patēriņš par 20%, ļauj nodrošināt mūsu klientiem augstas kvalitātes sakarus.”
Ņemot vērā, ka šobrīd vairāk nekā 50% Latvijas iedzīvotāju strādā attālināti, tikai aptuveni 10% ir novērojuši būtisku mobilā interneta ātruma samazinājumu kopš ārkārtas situācijas iestāšanās.
“Mobilais mājas internets pašreizējos ārkārtas apstākļos ir nodemonstrējis savus plusus. Jau iepriekš dažādās aptaujās noskaidrojām, ka visbiežāk par labu mobilā mājas interneta izmantošanai mājās atzītas tehnoloģijas bezvadu priekšrocības un ērtā uzstādīšana, kā arī tehnoloģijas mobilitāti – iespēju to paņemt līdzi dodoties, piemēram, uz lauku mājām vai vasarnīcu,” atzīst R.Rosts.
Iedzīvotāju aptauja, kas veikta marta beigās, arī atklāj, ka cilvēkiem šodien vislielākās neērtības radītu, ja viņiem būtu jāiztiek bez mobilā telefona (86%) un interneta (84%).
Online aptauja veikta: 26.03.- 31.03.2020. Tajā piedalījās 976 respondenti.
Ārkārtas situācija ļoti spilgti parāda moderno tehnoloģiju un interneta lomu mūsu ikdienā. Faktiski šīs lietas ir kritiski svarīgas, lai mēs varētu funkcionēt – strādāt, mācīties un iegādāties preces un pakalpojumus, atrodoties jebkurā vietā un laikā,” saka Tele2 komercdirektors Raivo Rosts. “Pirms diviem gadiem veicām mūsu tīkla jaudas testu, piešķirot mūsu klientiem bezlimita mobilo internetu un aicinot aktīvi to lietot. Jau tad pārliecinājāmies, ka tīkls spēj turēt lielo slodzi. Tam pamatā ir 2015. gadā veiktās investīcijas modernākajās tīkla tehnoloģijās, kas tagad, kad zvanu skaits tīklā ir palielinājies par aptuveni 40% un datu patēriņš par 20%, ļauj nodrošināt mūsu klientiem augstas kvalitātes sakarus.”
Ņemot vērā, ka šobrīd vairāk nekā 50% Latvijas iedzīvotāju strādā attālināti, tikai aptuveni 10% ir novērojuši būtisku mobilā interneta ātruma samazinājumu kopš ārkārtas situācijas iestāšanās.
“Mobilais mājas internets pašreizējos ārkārtas apstākļos ir nodemonstrējis savus plusus. Jau iepriekš dažādās aptaujās noskaidrojām, ka visbiežāk par labu mobilā mājas interneta izmantošanai mājās atzītas tehnoloģijas bezvadu priekšrocības un ērtā uzstādīšana, kā arī tehnoloģijas mobilitāti – iespēju to paņemt līdzi dodoties, piemēram, uz lauku mājām vai vasarnīcu,” atzīst R.Rosts.
Iedzīvotāju aptauja, kas veikta marta beigās, arī atklāj, ka cilvēkiem šodien vislielākās neērtības radītu, ja viņiem būtu jāiztiek bez mobilā telefona (86%) un interneta (84%).
Online aptauja veikta: 26.03.- 31.03.2020. Tajā piedalījās 976 respondenti.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...