Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” investēs vairāk nekā pusmiljonu eiro digitālo apkalpošanas kanālu attīstībā, lai klientiem nodrošinātu vēl ērtāku un modernāku servisu. Investīcijas tiks ieguldītas pašapkalpošanās portāla, mobilās lietotnes un internetveikala iespēju paplašināšanā un lietojamības uzlabošanā, it īpaši mobilajās ierīcēs.
“Šobrīd jau vairāk nekā trešdaļa klientu regulāri tiek apkalpoti pašapkalpošanās portālā un mobilajā lietotnē. Savukārt internetveikalā pirkumus veic aptuveni puse mūsu klientu. Visstraujākais aktivitātes pieaugums ir novērojams tieši “Tele2” mobilajā lietotnē, jo gada laikā tur apkalpoto darījumu skaits palielinājies par 96 %,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Vienlaicīgi “Tele2” mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot internetvides un klātienes apkalpošanas priekšrocības, nodrošinot maksimāli viegli pieejamu informāciju un ātru klientu atbalstu viņiem ērtā veidā.”
Kā atzīst uzņēmumā, par to, ka digitālās vides priekšrocības klienti novērtē arvien vairāk, liecina arī fakts, ka klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 4 %. Šis ir būtisks rādītājs, ņemot vērā, ka kopējais izrakstīto rēķinu skaits gada laikā ir pieaudzis par 6,5 % un pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir vairāk nekā 1 miljons.
Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu paradumu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem ierīču un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45 %), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.
Kā atzīst uzņēmumā, par to, ka digitālās vides priekšrocības klienti novērtē arvien vairāk, liecina arī fakts, ka klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 4 %. Šis ir būtisks rādītājs, ņemot vērā, ka kopējais izrakstīto rēķinu skaits gada laikā ir pieaudzis par 6,5 % un pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir vairāk nekā 1 miljons.
Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu paradumu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem ierīču un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45 %), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
26.04.2024
Aptauja: 72 % cilvēku Latvijas reģionos uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība mazinātu digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem
72 % Latvijas reģionu iedzīvotāju uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība visā Latvijā palīdzētu mazināt digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem, liecina “Tele2” un “Norstat” veiktā reģionos dzīvojošo Latvijas...
24.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...