Tele2 ieguldījis 1,4 mijonus eiro 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centros

14. janvāris, 2016.

Rūpējoties par augsta līmeņa klientu servisu, “Tele2” pirms trim gadiem uzsāka vērienīgu klientu apkalpošanas centru pārveides projektu. Investējot 1,4 miljonus eiro, projekta ietvaros “Tele2” ir atvēris jau 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī.

“Tele2” izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijas mērogā, un ļauj klientiem baudīt augstākā līmeņa servisu individuālu un ātru apkalpošanu moderna interjera telpās, kurās ir viegli orientēties, izvēloties nepieciešamos mobilo sakaru pakalpojumus un mobilās ierīces un aksesuārus no plašā klāsta.
 
Tele2 Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Mūsu klienti atzinīgi novērtē mūsu jauno konceptu un klientu servisu, un priecājamies, ka jau vairākus gadus pēc kārtas “Tele2” ir iedzīvotāju uzslavētākais uzņēmums mobilo sakaru nozarē Latvijā. “Tele2” klienti ir puse Latvijas iedzīvotāju, savukārt klientu apkalpošanas centros vidēji mēnesī mēs nodrošinām servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus un turpinot šogad atvērt jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus.”
 
“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām. Kopumā Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.