“Tele2” apkopotie dati rāda, ka lielāka daļa jeb 63 % Latvijas iedzīvotāju, izvēlas iegādāties mobilos telefonus uz nomaksu. Vairāk nekā puse no pārdotajiem telefoniem (62 %) ir cenu kategorijā līdz 500 eiro.
Mobilo telefonu lietotāji ļoti atbildīgi izturas pret savām saistībām – tikai 3 % no kopējās summas, kas klientiem jāmaksā par ierīcēm, ilgstoši netiek segti. Tas labi parāda to, ka mobilie sakari mūsdienās kļuvuši par būtisku ikdienas pamatvajadzību, un klienti rūpīgi plāno savus maksājumus gan par mobilo sakaru pakalpojumiem, gan ierīcēm.
“Skaitļi parāda, ka lielākajai daļai klientu ir svarīgi, lai ir iespēja sadalīt maksājumu par telefonu vairākās daļās. Turklāt tas attiecas ne tikai uz premium klases telefoniem – budžeta klases segmentā pat 70 % telefonu tiek iegādāti uz nomaksu. Tas nav pārsteigums, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī,” stāsta “Tele2” komercdirektora p.i. Raimonds Janševskis. “Ņemot vērā šos datus, ir svarīgi, lai netiktu ieviesti apgrūtinājumi pārdot telefonus uz nomaksu, par ko šobrīd norit diskusijas valsts institūcijās. Apgrūtinājumi, prasot detalizēti vērtēt maksātspēju, noteikti neveicinātu digitālo pakalpojumu ienākšanu reģionos un mazāk nodrošinātu cilvēku vidū, jo pāreja no podziņtelefoniem uz viedtelefoniem kļūtu vēl lēnāka. Mēs jau šobrīd veicam klientu maksātspējas izvērtēšanu, lai pieņemtu lēmumu par telefonu pārdošanu uz nomaksu, un dati rāda, ka darām to ļoti kvalitatīvi.”
Ņemot vērā, ka 64 % mobilo telefonu Latvijā tiek iegādāti pie mobilo sakaru operatoriem, šo uzņēmumu loma tirgū ir būtiska un tieši ietekmē ierīču pieejamību iedzīvotājiem.
Mobilo telefonu lietotāji ļoti atbildīgi izturas pret savām saistībām – tikai 3 % no kopējās summas, kas klientiem jāmaksā par ierīcēm, ilgstoši netiek segti. Tas labi parāda to, ka mobilie sakari mūsdienās kļuvuši par būtisku ikdienas pamatvajadzību, un klienti rūpīgi plāno savus maksājumus gan par mobilo sakaru pakalpojumiem, gan ierīcēm.
“Skaitļi parāda, ka lielākajai daļai klientu ir svarīgi, lai ir iespēja sadalīt maksājumu par telefonu vairākās daļās. Turklāt tas attiecas ne tikai uz premium klases telefoniem – budžeta klases segmentā pat 70 % telefonu tiek iegādāti uz nomaksu. Tas nav pārsteigums, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī,” stāsta “Tele2” komercdirektora p.i. Raimonds Janševskis. “Ņemot vērā šos datus, ir svarīgi, lai netiktu ieviesti apgrūtinājumi pārdot telefonus uz nomaksu, par ko šobrīd norit diskusijas valsts institūcijās. Apgrūtinājumi, prasot detalizēti vērtēt maksātspēju, noteikti neveicinātu digitālo pakalpojumu ienākšanu reģionos un mazāk nodrošinātu cilvēku vidū, jo pāreja no podziņtelefoniem uz viedtelefoniem kļūtu vēl lēnāka. Mēs jau šobrīd veicam klientu maksātspējas izvērtēšanu, lai pieņemtu lēmumu par telefonu pārdošanu uz nomaksu, un dati rāda, ka darām to ļoti kvalitatīvi.”
Ņemot vērā, ka 64 % mobilo telefonu Latvijā tiek iegādāti pie mobilo sakaru operatoriem, šo uzņēmumu loma tirgū ir būtiska un tieši ietekmē ierīču pieejamību iedzīvotājiem.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
4.12.2025
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
28.11.2025
Aptauja: 86% darbinieku pozitīvi vērtē uzņēmuma vadītāja aktivitāti sociālajos tīklos
Vairāk nekā puse darbinieku Latvijā – 51 % – uzskata, ka uzņēmuma vadītājam ir svarīgi būt aktīvam sociālajos tīklos un komunicēt par uzņēmuma aktualitātēm, liecina multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un...
24.11.2025
Apdraudējumu skaits digitālajā vidē sasniedzis nebijušus augstumus – novērsti vairāk nekā 22 milj. apdraudējumu mēnesī
“Tele2” apkopotie dati liecina, ka šī gada oktobrī digitālajā vidē novērsts rekordliels apdraudējumu skaits – gandrīz 22 miljoni dažādu veidu draudu. Līdzīgi kā iepriekš, visbiežākie draudi digitālajā vidē bija saistīti ar...




























